Lastutusta

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Avatar
jartsi
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 20:35
Paikkakunta: Kaarina

Lastutusta

Viesti Kirjoittaja jartsi »

Olisin kysellyt tuollaisesta lastutuksesta, mulla on 9-5 2.3 -06 "hummat" riittää runsaat180,
mutta saako tuolla ns. lastutuksella poweria sinne alaväännölle tai pienemmille kierroksile
vai miten se sanotaan. Kun lyö asuntovaunun koukkuun ja lähdetään liikkelle
tarvii antaa hieman enemmän kaasua ei ihan pintakaasulla lähde on ollut yli 20v
saabeja on ollut kyllä pienempiä vaunuja ovat lähteneet pienemällä kaasulla noh eli asiaan
mitä tuollainen lastutus maksaa ja mitä se tehdään onko Turun seudulla asennus pajoja?
T.Jartsi
Jartsi
Bapsu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Syys 11, 2016 00:00
Paikkakunta: Hämeenlinna & Tampere

Re: Lastutusta

Viesti Kirjoittaja Bapsu »

Foorumi on täynnä osaajia, jotka varmaan ilmoittautuvat vaihtelevilla tavoilla. Lastutus ei hinnalla ole pilattu, satasen ympärillä tuntuu hinnat pyörivän.

Ohjelmakohtaisesti saat nimenomaan sitä lisävääntöä sinne alapäähän. Vakionahan tuo 2.3t ei juurikaan mihinkään mene, mutta esim aeron ohjelmalla koneja tuleekin 250 ja vääntöä saa lähes 400nm, millä alkaa sitten jo kärrykin liikkumaan rivakammin.

Tehoahan näistä saa ihan niin paljon kuin haluaa, mutta 250hv jälkeen pitää alkaa rautaa päivittämään järeämpään.
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85

Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Akira
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: La Joulu 24, 2016 09:21

Re: Lastutusta

Viesti Kirjoittaja Akira »

Kiinnostaisi kanssa lastutus. Jos foorumilla löytyy Nokia Pirkanmaa alueelta harrastaja, joka sopivasti 2002 mallin 2.3 koneeseen, automaatilla varustettuun laitteeseen taikoo voimaa niin voi laittaa viestiä tai txt 0.4..0... 5.5... 64...357.
Vastaa Viestiin