Aika uutena Saabistina kyselen, onko Joensuussa tai sanotaan nyt 100-200km säteellä clubilaisia, jotka tekevät softauksia?
Autossa on nyt Etanoli-softa, mutta en ole nyt ihan varma onko paras mahdollinen. Ajatus olisi vaihtaa autoon ihan vakio tai lähes vakio softa. Etanolista en koe isoa etua saatavan omassa käytössä, kuitenkin kulutus on sen 30% enemmän ja kun ajo on aika lyhyttyä, ei isoja säästöjä saa aikaiseksi. Voi toki olla, että tuo autossa nyt oleva etanoli-softa ei ole juuri se paras tai sopivin.
Auto on siis vm. 2000 9-5 2.3t eli 170hv vakiona. Manuaali.
9-5 softaajia Joensuussa?
Re: 9-5 softaajia Joensuussa?
Eikös T7 softat yleensä muuteta biopoweriksi jolloin voi ajaa sekä etanolilla että bensalla? Tuolloin yleensä open sid on avattu ja näytöltä näkee kaikenlaista tietoa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: 9-5 softaajia Joensuussa?
Tuo on ihan normaali kulutuksen lisäys etanolilla. Hinta pitäis olla lähes 40% halvempaa kuin bensa,että olis kannattavaa. Ite oon ajellu suurinpiirtein 50-50 seoksella,joka tuntuis olevan taloudellisesti järkevin. Ja gasona 95E. Vaikka sinulla on joku bio-softa, voit silti ajella pelkällä bensalla,jolla se toimii niinkuin vakiosofta. Varsinkin nurkka-ajossa lienee järkevääkin.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: 9-5 softaajia Joensuussa?
Iisalmessa Tobbana