Tuki

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
tuhi11
"Turbo"
Viestit: 244
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 07:42
Paikkakunta: Kauhajoki

Tuki

Viesti Kirjoittaja tuhi11 »

Hei
Onkohan paha homma vaihtaa taaempi moottorin tukikummi itse auton alla möyrien, kun ei ole nosturia tallis
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7459
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: Tuki

Viesti Kirjoittaja mestari »

olikos se kuitenkin yläpuolen hommaa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
tuhi11
"Turbo"
Viestit: 244
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 07:42
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Tuki

Viesti Kirjoittaja tuhi11 »

Ei taida Ihan saada, jollei irrota imusarjaa ensin edestä pois, tarkotan sitä tukea joka on hammastangon päällä, auto on vm-99
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2497
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Tuki

Viesti Kirjoittaja Termos »

Kyllä sen saa vaihdettua ilman imusarjan irroitusta. Aika nihkeä työmaa tosin, itse nitkuttelin yhden pultin kiinni alakautta, kun ei oikein mikään avain mahtunut päältä. Sitä en muista, että miten sen avasin apurungon irroittamista varten :lol:

Tuossa ohjeet:

http://saabworld.net/showthread.php?t=30455
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Vastaa Viestiin