Moro!
Vähän miettinyt noita eroja esim viirun vector ja aero mallissa niin mitä ne käytännössä ovat? Varustelu tuntuu vectorissakin olevan aika ajoin parempi kuin aerossa, joten onko ainoat erot tehoissa?
Sit haluisin tietää onko esim 2006 sedan viiru saman kokoinen sisätiloiltaan mitä esim -99 vuoden sedan 9-5?
Vector ja aero erot
Vector ja aero erot
Saab 9-5 2,0t -1999
Re: Vector ja aero erot
Varustus riippuu täysin mihin kohtaan on tilauskaavakkeessa rukseja laitettu, mutta eroja on ainakin moottorissa (tai oikeastaan ahtimessa ja ohjelmassa), jarruissa ja ratissa. Toki biopower-aerot vielä sekoittavat soppaa lisää.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Vector ja aero erot
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
-
- "Aero"
- Viestit: 350
- Liittynyt: Pe Heinä 25, 2014 11:26
Re: Vector ja aero erot
Jep, viiruissa oli aikanaan hyviä ja edullisia varustepaketteja, joissa oli käytännössä Vector-tason varusteet mukana. Perus lineareja ei taidettu pahemmin Suomeenkaan saada viimeisinä vuosina myytyä, kun nämä turbopilotit ja vastaavat olivat niin suosittuja. Aerossa oli kuitenkin B235R-kone, jota ei muihin saanut. Kesymmässä 220hv 2.3T-koneessa ainoa ero kuitenkin oli softassa. Aeron 10mm matalamman sport-alustan sai lisävarusteena kaikkiin versioihin ja Aeron peruspaketissa ei mitään kovin ihmeellistä ollutkaan. Yleensä Aerot ovat kuitenkin paremmin varusteltuja esittelyautoja tms, joissa oli myös useita lisävarusteita. Vanhemmissa versiossa eroja oli enemmänkin, erityisesti M04-05, kun Aerossa oli omat hienot puskurit yms.
Eski
Eski