Ratti
Re: Ratti
Airbag on kiinni kahdella ruuvilla taustapuolelta. Eli sieltä löytyy kaksi reikää, joista pääsee avaamaan ruuvit (muistaakseni torx). Piuhat irti ja kun bagi on irti, niin keskeltä akselista mutteria auki vähän matkaa. Sitten reipas nykäisy ratista. Sen jälkeen mutteria kokonaan pois ja ratti irti. Mutteri on hyvä jättää ensin paikoilleen, ettei nykäse rattia omaan leukaan. Se kun voi olla aika tiukassa.
Viimeksi muokannut mikan, Ke Maalis 31, 2021 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: Ratti
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Ratti
Spiraalin varmistus liittyy tuohon samaan seikkaan, että sitä mutteria ei kannata irroittaa, vaan löysätä kun alkaa repiä rattia irti. Tämä varmistaa sen, että ratti ei jysähdä leukaan irrotessaan, eikä spiraalin johto katkea. Jos haluaa ottaa riskin, niin uuden spiraalin saanee marmoritiskiltä ja uudet legot hammaslekurista