Ei varmaan pitäisi mennä muuttelemaan ehjää autoa kun toimii alkuperäisenä parhaiten... Opensidissä kaikki perus arvot näyttää hyvältä ja kone huoneessakin kaikki viimesen päälle mutta aina voi jotain ehdottaa.

Ilmamassamittari on uusi, samoin paljon muutakin on uutta osaa laitettu mutta juuri olin foorumille laittamassa että voisiko lamda vaikuttaa sitä ei ole vielä kokeiltu, ainaki Jcarlson kertoi jossain vanhassa topicissa että monesti ne ovat alkaneet näissä ensimmäisissä femmoissa oireilemaan kun ikää onjo jonkin verran anturilla ja on laitettu etanoli softa. Ainakin huomasin että ad85 heittelee aika paljonkin jos täydet etanolit tankissa välillä näyttää normit 850 sitten seilaa siellä 700 puolellakin.
Kyllähän sen olisi joku voinut kait havaita jos ymmärtää enempi nuiden päälle itse olen vain perus jutut opiskellut opensidistä. Arvoja kyllä näyttää mutta en tajunnut perehtyä tarkemmin mitä arvoja mutta ilmeisesti vanhuuttaan väsähtänyt taitaa olla alkuperäinen. Ei voi heikoksi haukkua -97 397tkm