Onko muilla ollut ongelmaa, että adaptaatio väkisin puskee 850? 98 bensaa siis tankissa. Käynnistettäessä lambda arvo nousee myös väkisin +2500. Mreg ja Mair menevät kuitenkin kimpassa. Autona tosiaan -99vm 9-5 b235e. Vaihdettua osaa/toimenpiteitä:
-uusi immu
-uusi lambda
-uusi ilmansuodatin
-toimivaa ka anturia kokeiltu
-toimivaa kaasuläppäkoteloa kokeiltu
-ahtopuolen putket yksitellen testattu ehjiksi
-alipaineletkut uusittu
-huohotuksen takaiskuvena uusittu
-käytetty ehjäksi todettu välijäähdytin
-uusi softa by nappe
-imusarja päivitetty yksiosaiseen tiivisteineen
-käytetyt ehjät suuttimet vaihdettu
-jarrutehostin puhaltamalla todettu ehjäksi
-uudet kumiset ahtoputket
-käytetty ehjä cobraputki
-uusi walbro 255lph bpumppu
-uusi bensaregu
-uusi bensansuodatin
-käytetty ehjä 15t mitsu
-uusi kansipahvi ja kansi plaanattu
Kellään ideoita mistä voisi johtua?
Ainiin ja kaikki vaihdetut/kokeillut osat orkkista, ei tarviketta.
Adaptaatio
Re: Adaptaatio
J16 kutistejatkos kuntoon. Korjaamiseen löytyy monet ohjeet googlella
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Adaptaatio
Mulla kävi tää joskus kun tankkasin liika vähän kun vaihdoin lennossa etanolista 98:iin. EliPulu kirjoitti: ↑Ti Elo 24, 2021 19:13Onko muilla ollut ongelmaa, että adaptaatio väkisin puskee 850? 98 bensaa siis tankissa. Käynnistettäessä lambda arvo nousee myös väkisin +2500. Mreg ja Mair menevät kuitenkin kimpassa. Autona tosiaan -99vm 9-5 b235e. Vaihdettua osaa/toimenpiteitä:
-uusi immu
-uusi lambda
-uusi ilmansuodatin
-toimivaa ka anturia kokeiltu
-toimivaa kaasuläppäkoteloa kokeiltu
-ahtopuolen putket yksitellen testattu ehjiksi
-alipaineletkut uusittu
-huohotuksen takaiskuvena uusittu
-käytetty ehjäksi todettu välijäähdytin
-uusi softa by nappe
-imusarja päivitetty yksiosaiseen tiivisteineen
-käytetyt ehjät suuttimet vaihdettu
-jarrutehostin puhaltamalla todettu ehjäksi
-uudet kumiset ahtoputket
-käytetty ehjä cobraputki
-uusi walbro 255lph bpumppu
-uusi bensaregu
-uusi bensansuodatin
-käytetty ehjä 15t mitsu
-uusi kansipahvi ja kansi plaanattu
Kellään ideoita mistä voisi johtua?
Ainiin ja kaikki vaihdetut/kokeillut osat orkkista, ei tarviketta.
aina pitää tankata vähintään 10l tjs.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)