Stage 1 95 vai 98
Stage 1 95 vai 98
Tämä on miljoona kertaa jo kysytty mutta vastaukset mitä etin tuntuu kadonneen muiden kommenttien sekaan,mutta ostin äsken Saab 9-5 2006 2.0t missä on stage 1 ohjelma jolla saa ajaa 85. Kannattaako tuommoseen "viritettyyn" autoon tankata suosiolla 98 vaikka kulkisikin 95(ottaen huomioon sen että paikkakunnallani ei saa 85)?
Re: Stage 1 95 vai 98
Se vähän riippuu ajotavasta.. Jos tyyli on mallia kovia vetoja vähän väliä, niin 98 laittaisin.. Ite ko ajelen rauhallisemmin,niin hyvin pärjää 95 sella.
95 sella tulee nakuja enempi ko 98 silla.
95 sella tulee nakuja enempi ko 98 silla.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: Stage 1 95 vai 98
95 on toiminut hyvin, RE85 enimmäkseen kesäaikana, ja välillä 95, Lohkolämmitin kuitenkin käytössä talvisin kun ulkolämpötila ehdottaa.
OT. Huomasin että V-power 99 tänään huitelee lähellä 2€/litra. Ei tietoa onko V-power sitten vieläkin parempi polttoneste.
OT. Huomasin että V-power 99 tänään huitelee lähellä 2€/litra. Ei tietoa onko V-power sitten vieläkin parempi polttoneste.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: Stage 1 95 vai 98
Ajotapa ratkaisee, homma selviää ajonaikaisella testaamisella
Molemmat bensalaadut sopii noin miedosti piristetylle koneelle. Itse mittailin aikoinaan 2,3t Stage 1 -femman (235Hv/380Nm Maptunin softalla) kulutuksia, eikä niistä mitään järkevää kynnystä löytynyt. Enemmän ratkaisi ko. liemien keskinäinen hintaero.
Kesäkeleillä 98 E5 tuli keskivertohinnoilla marginaalisesti halvemmaksi, eikä ainakaan kalliimmaksi, kuin 95 E10
Tuolla -06 Aerolla on nyt kurvailtu himppasen vajaa 200 tkm etanolilla, kesät sekä talvet. Vielä ei ole tullut syytä vaihtaa polttoaineeksi bensaa
Molemmat bensalaadut sopii noin miedosti piristetylle koneelle. Itse mittailin aikoinaan 2,3t Stage 1 -femman (235Hv/380Nm Maptunin softalla) kulutuksia, eikä niistä mitään järkevää kynnystä löytynyt. Enemmän ratkaisi ko. liemien keskinäinen hintaero.
Kesäkeleillä 98 E5 tuli keskivertohinnoilla marginaalisesti halvemmaksi, eikä ainakaan kalliimmaksi, kuin 95 E10
Tuolla -06 Aerolla on nyt kurvailtu himppasen vajaa 200 tkm etanolilla, kesät sekä talvet. Vielä ei ole tullut syytä vaihtaa polttoaineeksi bensaa
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen