Sport nappi

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5643
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: Sport nappi

Viesti Kirjoittaja Pakari »

JP_Vette kirjoitti:
Ke Tammi 12, 2022 14:50
Ehkä se Volvo ei tienny olevansa kisassa, mutta vilkutti valoja kun kytkin haisi.
Toi on sitten niin kuollu selitys.. Samaa kastia "höhöhö saabismi on sairaus ja tiiäkkö mitä, turbosaabismi mielisairaus höhöhöhöhö."

Voitto on voitto.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10276
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Sport nappi

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Winter-napille kuulin yhden käytön. Kovalla pakkasella vaihteisto on aika jäykkä ja 1-2 vaihdossa esim. 4-vaihteinen on aika tahmea alkuun. Winter - napilla lähdetään ajamaan suoraan kolmosella, joten ei vaihteen vaihtoja tule. Samalla saa öljytkin lämmitystä. En tätä ole kokeillut, kun ei lähes aina autoa ehtii lohkolämmittimellä esilämmittämään. Ehkä tuota joku päivä testaan. Hyvinhän sitä sutimista D:lläkin hallitsee. Pitää renkaiden olla ihan suljut tai sitten kesärenkaat alla, jos ei D:llä pääse liikkeelle.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin