Saab 9-5 vuosimallin 2007 SID

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Alesuo
"Kaasari"
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 16:11

Saab 9-5 vuosimallin 2007 SID

Viesti Kirjoittaja Alesuo »

Ostin Saab 9-5 vm. 2007 n. kuukausi sitten. Olen tehyt siihen vähän huoltotöitä ja remonttia. Nyt on tullut pulma että en osaa käyttää sen
SID laitetta. Siinä ei ole mukana käyttöohje kirjaa. Aikaisemmista autoista ovat jääneet kirjat vuodelta 2000 ja 2004 mutta niistä ei ole tähän apua.
Netistä ilmeisesti löytyisi vieraskieliset ohjeet, mutta niistä ei ole minulle apua.
Olisin kiitollinen, jos saisin SID näytön näkyville ja vähä käyttöohjeita tai mistä löytyisi käyttöohekirja
9tuhatta
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 25, 2015 20:07

Re: Saab 9-5 vuosimallin 2007 SID

Viesti Kirjoittaja 9tuhatta »

Viirusilmä 9-5 SID näyttö on integroitu mittaristoon ja on samassa mittarilukeman kanssa ja sitä käytetään ratin vasemmalla puolella olevilla napeilla. Jos oikein muistan vasemman puoleisista pieni nappi ylempänä niin voi vaihtaa tietoja lämpötilasta kulutukseen yms. tietoihin.
Alesuo
"Kaasari"
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 16:11

Re: Saab 9-5 vuosimallin 2007 SID

Viesti Kirjoittaja Alesuo »

Neuvoilla nyt löysin SID:n. Se on täysin erilainen kun vanhemmissa malleissa. Kaikkia nappuloita painelin, mutta seurasin vain radion
näyttöä. En katsonut mittaristoa. Kun vanhaksi tulee niin havaitokyky heikkenee. Nyt pääsen tästä itse jatkamaan.
Kiitos sinulle " 9tuhatta".
Vastaa Viestiin