Jakoketju työkalun mitat

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3104
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Jakoketju työkalun mitat

Viesti Kirjoittaja V-M »

Sellainen kokemus peräinen huomio että se jaon hyppiminen on pieni ongelma kun senhän saa laitettua kohilleen helposti. Ongelma lähinnä on se että jos ketju pääsee löysälle niin menee todella helposti kaksinkerroin ja sitä voi olla varsin hankala saada oikastua. Ja monesti siinä sitten käy niin että sieltä napsahtaa se muovinen ohjuri alapäästään poikki joka ei heti välttämättä tule heti ongelmaksi ellei se sitten hyppää johonkin ketjun väliin. Toki riippuu meneekö se siitä kärjestä poikki vai sieltä ylempää.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Avatar
PM99
"Saabisti"
Viestit: 781
Liittynyt: Ti Tammi 21, 2020 23:04
Paikkakunta: Oulainen

Re: Jakoketju työkalun mitat

Viesti Kirjoittaja PM99 »

Hienoa jus! Yhden työkalun oon hitsannut muttei oo vielä tarvinnut tosi toimissa.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11489
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jakoketju työkalun mitat

Viesti Kirjoittaja jus »

Jos on nokka-akselit paikallaan, jako pitää kuitenkin saada pysymään aika oikein kampiakselia pyöritettäessä.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin