Kenwood Navin poistaminen

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Avatar
ippe
"Hölösuu"
Viestit: 1462
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 13:30
Paikkakunta: Hki 91

Kenwood Navin poistaminen

Viesti Kirjoittaja ippe »

Onkohon joku vaihtanut tuon Kenwood-järjestelmän tilalle aftermarket-radiota?

Miten uusi radio pitää johdottaa, tehdäänkö välijohto takakontista keskikonsoliin ja miten rattinapit saa toimintaan?

Näissäkin ilmeisesti pitää tehdä aftermarket-soittimen linjalähdöistä balansoitu signaali, eli siihen tarvitaan jotain väliin.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
JoKa00
"Tuplakaasari"
Viestit: 76
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 18:09

Re: Kenwood Navin poistaminen

Viesti Kirjoittaja JoKa00 »

On se mahdollista tehdä, itse olen tuosta omasta poistanut sen kun en sitä halunnut, vaikka laatikon luovuttaja autossa sellainen oli. Rattinapit saa adapterilla toimimaan samalla tavalla kuin navittomassa ja se onkin sitten se helpoin homma siinä asennuksessa, muistaakseni se ei onnistu ihan suoraan vaan vetämällä piuhat takaata eteen vaan vaatii joitakin muutoksia johtoihin, omaan otin navittomasta johtosarjan ja liitin sen navillisen johtosarjaan wis.siä käyttäen ja sitten purin kaikki naviin liittyvät johdot pois sarjasta. Lisäksi antennin kaapeli tarvitsee vaihtaa navittomasta.
Noista kaiutin signaaleista en ole varma kun omassa on erilliset vahvistimet kaiuttimille, mutta ainakin -01 Harman kardon järjestelmä toimi omalla vahvistimella ilman mitään muunnoksia kun pariin olen nyt laittanut jälkiasenteisen soittimen.
9-5 Aero Sedan -01 (-04/05 facelift ja 5v automaatti swappi)
9000 CSE -97 "Melkein Aero" (Jubilee Aeron sisustalla ja tekniikalla)
9-5 Aero Wagon -01
9-3 Aero SS -05
Osia löytyy 9-5/9-3/9000 malleihin, Tech 2 turvapääsyllä
Vastaa Viestiin