Moi, kävin eilen illalla koeajamassa 2.0 t Saab 9-5:sta, joka oli ikäisekseen siisti ja soiva peli, mutta vaihtaminen kolmoselta kakkoselle ei onnistunut. Mikä tuossa voisi olla vikana ?
Kyseessä vuoden 99 auto, hinta ei ollut paha, mutta eihän tuohon enää mitään isompaa viitsisi tehdä, kiitos vastauksista jo etukäteen.
Vaihtaminen kolmoselta kakkoselle ei onnistu
Vaihtaminen kolmoselta kakkoselle ei onnistu
Saab 9-5 2.3 t se wagon -99 (R.I.P)
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Re: Vaihtaminen kolmoselta kakkoselle ei onnistu
Olisikohan vaihteensiirtimen holkitusta vailla.
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=94813
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=94813
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Vaihtaminen kolmoselta kakkoselle ei onnistu
Mie olen pariin femmaan vaihtanut sen vivuston vaihteiston kyljestä. Molemmissa oli kakkosen kanssa ongelmia ja luultiin että vaihdelaatikossa olisi joku vika.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Vaihtaminen kolmoselta kakkoselle ei onnistu
Juu , sen takia vaihtoon meni tämä vaihdevivusto , että holkit löysät. Mutta hirveä hintaa semmöiselle palikalle , sillöin oli n 500 eur. Sama palikka uudemalle vaihtestolle n 350 eur halvempaa. 
