Kaverini osti viime kesänä 9-5:n liikkeestä jostain Kehä3 sisäpuolelta. siisti kuin mikä ja tehoa tuntui olevan, mutta ei tarkkaa kuvaa auton historiasta.kerrottiin, että Nordic steg jotain... Asia rupesi kiusaamaan ja hän meni liikkeeseen vaatimaan jonkinlaista faktaa auton tehoista ym.
Nyt laittoivat "virallisesti " papereihin, että kyseessä on Nordic Steg2 ja tehoa on 221 kW.
Onko tietoa auton historiasta? Luulisi, että kovin montaa ei Helsingin kirkoltakaan noita löytyisi, joissa on kyseinen tunetus ja liikkeeseen myyty virivalmiina.
Varmistelen, tuoko Nordic Steg 2 tavalliselle 2.3 lpt:lle mainitun tehon, vai kusetetaanko tässä pientä ihmistä? (ilmeisesti kyseessä on vm, 2000 malli)
Lisäksi ilmeni, että jonkinlaista öljyvuotoa on havaittavissa, jossain "turbon takana". No, pelottelin heti, että kannen pultit löystyneet, mutta onko muita mahdollisia vuodon aiheuttajia???
Voiko turbo itse puhallella öljysumua myllyn kylkeen.? Vuoto ei ole niin paha, että öljyä valuisi, mutta likaa kuitenkin lohkon kyljen.
Onko kenellekään vanha tuttu??
-
- "Turbo"
- Viestit: 278
- Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
- Paikkakunta: Tikkakoski
Onko kenellekään vanha tuttu??
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
Turbo ei sotke muuta kuin paikat sisäisesti, epäilen että kansi falskaa, ensin kiristykseen ja jossei auta niin uusi pahvi.
Kustannuksi a kansipahvin verran, kantta ei tarvitse viedä plaanattavaksi kunhan hioo tiivistepinnat kunnolla ja suoraan, esim. hiomakivellä tms.
Kustannuksi a kansipahvin verran, kantta ei tarvitse viedä plaanattavaksi kunhan hioo tiivistepinnat kunnolla ja suoraan, esim. hiomakivellä tms.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98