saappi ongelmia

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
suappi95
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:14

saappi ongelmia

Viesti Kirjoittaja suappi95 »

Kyselisin vähän tuosta varashälyttimestä. Näyttö herjaa "service theft alarm" ,johtuu kuulemma siitä että sireenin patterit on lopussa. Noh kävin tuossa paikallisessa huollossa utelemassa patteria ja missä se sireeni luuraa... Ilmoittivat minulle että patteria ei voi vaihtaa, pitää kuulemma uusia koko sireeni ja hintaa kuulemma on 190€ + työt päälle! Onkos tosiaan näin vai yritetäänkö minulta kiskoa liikaa?

Sitten nuita muita kysymyksiä. Auto on kuulemma tehtaan erikoismalli vm.2000 jossa 2.0t myllystä on otettu 141kW ja 300nm. Kiihdytettäessä 80-100 esiintyy silloin tällöin pientä nypytystä missä lienee vika? Öljyt olen vaihtanut auton ostettuani 60.000km paikkeilla ja nyt 70.000 ajettuani öly on ihan mustaa. Auto ei kuitenkaan kuluta öljyä eikä pahemmin pölläyttele. Pitäisikös huolestua...?

Paikallinen Saappi huolto muuten ilmoitti 70.000 huollon hinnaksi 320€. Onkos hinnassa ilmaa mielestänne?...

Kiittää ja kumartaa avusta...
Startin13
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:47
Paikkakunta: VyborG.ru

tsau

Viesti Kirjoittaja Startin13 »

Mulle sama huolto merkkiliikkessä etelä-karjalassa tarjottiin sähköpostilla kyseltynä, 300e riippuen tietty siitä mitä muuta osia sinne joudutaan vaihtelee lisäksi. muuten huoltolista vaikutti suurilta osin katselulta palaako vilkku, ja onko ratti suorassa. vaikuttaa että "ratti rasvataan ja penkki paskataan" hommalta.

kysele lähimmät merkkihuollot sähköpostilla läpi et mitä ne huutelee hommasta.
Taisitte muksut puksut vähän yllättyä pyllättyä.
Ysivee
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 16:54

Viesti Kirjoittaja Ysivee »

Näyttö herjaa "service theft alarm"....patteria ei voi vaihtaa, pitää kuulemma uusia koko sireeni ja hintaa kuulemma on 190Eur + työt päälle! Onkos tosiaan näin vai yritetäänkö minulta kiskoa liikaa?
Itselläni sama ilmoitus joka kerta kun käynnistää auton. Eli oliko jollain vastausta tuohon patterin/sireenin vaihtoon ja kustannuksiin liittyen?
Ysivee
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 16:54

Viesti Kirjoittaja Ysivee »

Eli patteria ei voi vaihtaa itse, vaan on vaihdettava koko sireeni? Jos näin on, niin sireeninkö saa ostettua erikseen (ei ole pakko ostaa koko sarjaa)?
suappi95
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:14

missä se luuraa

Viesti Kirjoittaja suappi95 »

Missä se sireeni autossa oikein on ja joutuneekos purkamaan paljonkin?
Vastaa Viestiin