Kun ajatuksissani on etsiä 98-00 mallinen perus 2,0 koneinen 9-5, jolla on ajeltu 200-250tkm, niin mitä tyypillisiä ongelmakohtia autosta kannattaa huomioida?
Laittakaas 9-5 asiantuntijat kommenttia, jotta mallille ominaiset asiat tulee varmasti huomioitua.
Kiitos ja kumarrus etukäteen
Mitä 9-5:n ostajan kannattaa huomioida?
Mitä 9-5:n ostajan kannattaa huomioida?
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Onhan näistä täällä veivattu jo ihan riittävästi ennenkin, mutta tässä muutama tärkeimmistä:
Garretin GT17: Savuttaako käynnistettäessä..? Onko coolerissa öljyä...? Onko läppäkotelo öljyssä...?
Taka-akseliston puslat ja takaiskarit. Selviää koeajolla.
Tasapainoakseliston ketju+rattaat: rohiseva käyntiääni ja ketjun rallatus tietää remonttia.
Täydellisellä merkkihuollon huoltokirjalla M2000 autossa on vielä 3 vuotta pidennettyä moottoritakuuta jäljellä. Moottoriongelmaa kannattaa tutkia aluksi huohotinletkuista ja öljyloukosta... Jos haluaa varmistua, niin venttiilikoppa avaamalla totuus paljastuu.
Etsi lisää hakutoiminnolla.
Eski
Garretin GT17: Savuttaako käynnistettäessä..? Onko coolerissa öljyä...? Onko läppäkotelo öljyssä...?
Taka-akseliston puslat ja takaiskarit. Selviää koeajolla.
Tasapainoakseliston ketju+rattaat: rohiseva käyntiääni ja ketjun rallatus tietää remonttia.
Täydellisellä merkkihuollon huoltokirjalla M2000 autossa on vielä 3 vuotta pidennettyä moottoritakuuta jäljellä. Moottoriongelmaa kannattaa tutkia aluksi huohotinletkuista ja öljyloukosta... Jos haluaa varmistua, niin venttiilikoppa avaamalla totuus paljastuu.
Etsi lisää hakutoiminnolla.
Eski