9-5 -98 2.3t stanssattu kilpi konehuoneessa vasemmalla

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
aryhanen
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 19:11

9-5 -98 2.3t stanssattu kilpi konehuoneessa vasemmalla

Viesti Kirjoittaja aryhanen »

Eli mitä tarkoittavat ruutuihin B5 ja C4 stanssatut kahdeksikot?

-AR
aryhanen
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 19:11

Täh?

Viesti Kirjoittaja aryhanen »

Mitä ovat T7, takaiskuventtiili ja banjoruuvi?
En ymmärrä Saabeista mitään, isäukon puolesta kyselen. Mie ajan (onneksi) bemarilla...

-AR
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4953
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Re: Täh?

Viesti Kirjoittaja Tuha »

aryhanen kirjoitti:Mitä ovat T7, takaiskuventtiili ja banjoruuvi?
En ymmärrä Saabeista mitään, isäukon puolesta kyselen. Mie ajan (onneksi) bemarilla...

-AR
Jokainen ajaa millä ajaa. :lol: Minä suosin nyt ja jatkossa ainakin saabia. Mutta asiaan, tuo T7 on moottorinohjaus systeemeitä tulee sanasta TRIONIC 7.

Muihin kysymyksiisi saa vastata ne, jotka tietää asioista enemmän kuin minä. :oops:


UPS: Mimmi ehti ensin.. :oops: :oops:
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
aryhanen
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 19:11

Viesti Kirjoittaja aryhanen »

Mikä takaiskuventtiili, miksi se on vaihdettu? Tuota banjoruuvia en ymmärrä vieläkään.
Onko vilkkuviiksen löystyminen joku tyyppivika Saabeissa? Isäukon vanhassa 900:ssa viiksi tuntuu väljältä, samoin kuin tuossa tänään koeajetussa 9-5:ssä. Onko siihen helppoa korjausta?

-AR
Vastaa Viestiin