Onko kenelläkään tietoa mahdollisuudesta asentaa liukulattia jälkikäteen takatilaan ? Metro-Autoon soittaminen on liian helppoa...
Osia voisi alkaa kytätä romarilta, jos joku reppana on keulaansa lyhennyttänyt vehkeessään siinä määrin, että on menny lunnaiksi saakka.
Wagonin takaluukun lattia
Onnistuu!
Hommasin LänsiAutosta 9-5 lisävaruste-esitteen, jossa tuo liukulattia on myös mukana.
Eli tuolla perusteella liukulattia onnistuu jälkiasennuksenakin, mutta mahtaa maksaa hunajata...
Oman käsitykseni mukaan liukulattia on verrattain harvinainen varuste käytännössä muutenkin, joten ei välttämättä löydy romikseltakaan ihan helpolla.
Eli tuolla perusteella liukulattia onnistuu jälkiasennuksenakin, mutta mahtaa maksaa hunajata...
Oman käsitykseni mukaan liukulattia on verrattain harvinainen varuste käytännössä muutenkin, joten ei välttämättä löydy romikseltakaan ihan helpolla.
Koemuksia liukulattiasta
Itse omistan 9-5 2.3 t -99 wagonin jossa on likulattia asennettuna, olen tutkinut kiinitystä sen verran että asennus onnistuu itse laitettunakin.
Kokemuksia likulattiasta ei ole kuin positiivista sanomista säästää selkää taakkojen käsittelyssä
Kokemuksia likulattiasta ei ole kuin positiivista sanomista säästää selkää taakkojen käsittelyssä
Täältä löytyy "kaikki" http://www.bildelsbasen.sejkairt kirjoitti:Ja sitten hakemaan svedujen romariosoitteita. Joskos sieltä joskus tuommoinen kohdalle osuisi. Jos joku tietää hyvän hakupaikan heti, niin pankoon linkkiä, kiitos.
Myös tämä löytyy yllä olevasta linkistä ,
purkaamo tehtaan "yhteydessä" , vain saabeja
http://www.sdcc.se/
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"