Uretaanipuslat?
-
- "Ruisku"
- Viestit: 125
- Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 22:36
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Kiinnostaa myös , koska pitäisi vaihtaa etupäähän ja takapäähän kaikki mahdolliset uretaaniseksi. (paitsi kaillistuksen vakaajat)
SP:llä noin äkkiä laskettua olisi etupää n.150,-(ei kallistuksen vakaajan kumeja). ja takapää n.70,-(ei ole kuin yksi, pitkittäis tuen korinpuoleinen )
SP:llä noin äkkiä laskettua olisi etupää n.150,-(ei kallistuksen vakaajan kumeja). ja takapää n.70,-(ei ole kuin yksi, pitkittäis tuen korinpuoleinen )
Saab 9-3 TTID Vector 2008
En tiedä hinnoista, mutta huomasin, että Hessumobiili oli ottanut Powerflexit valikoimiin.
http://www.hessumobiili.fi/tiedotteet.php?id=42
Varmaankin nuo SP:n hinnat ovat sieltä edullisimmasta päästä, itse ostin PCS:ltä enkä viitsinyt edes selvitellä muita mahdollisia toimittajia, laiska kun olen.
http://www.hessumobiili.fi/tiedotteet.php?id=42
Varmaankin nuo SP:n hinnat ovat sieltä edullisimmasta päästä, itse ostin PCS:ltä enkä viitsinyt edes selvitellä muita mahdollisia toimittajia, laiska kun olen.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: Uretaanipuslat?
saab900turbo kirjoitti:Mistä löytyy halvimmat uretaani puslat 9-5:seen sabaan
Kelit lämpenee ja vois alkaa sunnittelemaan puslien vaihtoa.
Eli mistähän tällä hetkellä mahtais löytyä halvimmalla uretaani puslat.
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
puslaa pukkaa
Tilasin juuri kaikki alustan (10 kpl) puslat ProCar Serviceltä, Hintaa oli siinä reilu 300 ja toimitusaikaa pari viikkoa, ensi viikolla on aika pajalta ja alle pitäisi laittaa lisäksi koni sportit, aeron jouset ja kallistuksenvakaajat.
Hintoja kysellessä http://www.euroracing.fi/ osoitteesta löytyi halvimmalla, mutta eivät oikein osanneet sanoa varmaksi toimitusaikaa.
Saas nähä millainen kivireki autosta tulee....
Hintoja kysellessä http://www.euroracing.fi/ osoitteesta löytyi halvimmalla, mutta eivät oikein osanneet sanoa varmaksi toimitusaikaa.
Saas nähä millainen kivireki autosta tulee....
Ymmärsinkö oikein, että alkuperäisosasta riivitään kumit veks ja powerflexit kumiosia korvaamaan ?Sabaman kirjoitti: Taaempaan tarvii prässin, että saa vanhan alumiini rungon uuteen puslaan.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Koisthalle vastaus: Kyllä.
Edessä ei kyllä ole eroa kumisiin verrattuna (H&R jouset ja orkkis iskarit(vielä).
Ihmetyttää vaan tuo väljyys, kun saa sormin noita PowerFlexejä pyöritellä. Vanhoja kun puristin 40tonnin prässillä niin sai melkein irvistellä. Mukana tuli kuparitahnaa, en kyllä ymmärrä miksi?
Onko muilla ollut tälläistä "löysyyttä"???
Edessä ei kyllä ole eroa kumisiin verrattuna (H&R jouset ja orkkis iskarit(vielä).
Ihmetyttää vaan tuo väljyys, kun saa sormin noita PowerFlexejä pyöritellä. Vanhoja kun puristin 40tonnin prässillä niin sai melkein irvistellä. Mukana tuli kuparitahnaa, en kyllä ymmärrä miksi?
Onko muilla ollut tälläistä "löysyyttä"???
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
9-5 2,0t aut. -00 Business
Ja tätä tarttee etutukivarren takimmaisen puslan kanssa niin selviääkös taka-akselilla vähän helpommalla.???Ilmeisesti jonkun laistaSabaman kirjoitti:Vanhoja kun puristin 40tonnin prässillä niin sai melkein irvistellä.
prässiä sielläkin tarttee.???
Vai saakos sopivilla hylsyillä kikkailtua.??Nooh prässi se on tämäkin
kun keksis millä sitä hylsyä painais.
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Kandee katsoo mitä haulla löytyy.
Viime kesänä laitoin taakse uudet orkkis puslat. Ne oli reijässä niin säpäleinä, että sai ruuvarilla ja taltalla kaivaa sisukset ulos ja sahata holkki halki. Tämän tein koska varsi oli autossa kiinni. Sitten kun purkaa kaiken, niin voi kiikuttaa varren prässiin. Uudet asensin Kent-Mooren holkki puristimella. Siihen tartti kyllä kanssa voimaa.
Viime kesänä laitoin taakse uudet orkkis puslat. Ne oli reijässä niin säpäleinä, että sai ruuvarilla ja taltalla kaivaa sisukset ulos ja sahata holkki halki. Tämän tein koska varsi oli autossa kiinni. Sitten kun purkaa kaiken, niin voi kiikuttaa varren prässiin. Uudet asensin Kent-Mooren holkki puristimella. Siihen tartti kyllä kanssa voimaa.
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
9-5 2,0t aut. -00 Business
Re: Uretaanipuslat?
olikos tuo uretaaninen alatukivarren pusla nyt hyvä vaihto ehto tavis tarvikepuslalle?
ilmeisesti vaihtamaa joutuu noikin osat
ilmeisesti vaihtamaa joutuu noikin osat
9-5
Ford F250
Ford F250