Edellisellä omistajalla oli ollut hieman ongelmia mun nykyisen kanssa.
Kannenpultit löysällä ja sitä myötä kone+turbo uusiksi = 7500 euroa kuitteja.
Lisäksi takaiskarit oli menneet vaihtoon 85 tkm kohdalla.
Mulla ei ole ollut ongelmia sen kanssa, jos ei lasketa että uusittuani jarrulevyt sain levyt, jotka meni kieroiksi 4000 km jälkeen ja uusittuani ne, seuraavat meni kieroiksi ¨n. 5000 km jälkeen. Kolmannet ovat kestäneet. En osta enää tarvikelevyjä!
Ahtimen hukkaporttia säätävän tangon sokka laukesi,(meniköhän tuo selitys oikein

) ja läppäkotelon anturit on pari kertaa heittäneet vehkeen CE/ Limp Home-tilaan, mutta näistä on selvitty muutamalla kympillä.
Ajo-ominaisuudet on loistavat (vielä kun alusta ja rengastus ovat kohdalleen laitettuja), kaiken kaikkiaan edustava, kaunis ja rivakkakin tarvittaessa.
Viriä ei mulla ole, 185 hv perus-lpt, mutta verrattuna SP steg 1 /229 hv, tunne on vähän sama kuin ajaisi omalla laatikko sport-asennossa.
Kakkosautona on 9000 CD 2.3T ja siihin verrattuna 9-5:n turbo toimii pehmeämmin jo alakierroksilta alkaen, kuten kai on tarkoituskin.
Tontun täyspaineturbo on vähän on/off tähän 9-5 verrattuna.
Ei sillä, molempi parempi
Hyvä ostos 9-5 on, tilaakin enemmänkuin monessa muussa paitsi tonnarissa
