Öljynvaihto?
Öljynvaihto?
"Maaginen" 10tkm öljynvaihto väli lähestyy... Ajattelin ostaa kamat itse ja viedä auton läheiselle nyrkkipajalle ( ettei vaan omat puppelikädet likaannu) Eli tähän liittyen kysymys: Öljynsuodatin Saabin oma vai ajaako motonetista ostettu samanasian? Öljy olisi vissiin hyvä olla 0w-40 tai miten sen merkintä nyt menikään? Kiitos vastauksista!
"Saappi: mukana pöytä ja kaappi"
"Oil filtration has been improved with this new oil filter. It filters much finer particulates than the old blue filter (9144445) and its use is recommended."
Lähde: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ucts_id/82
Lähde: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ucts_id/82
9-3 NG 2.0t -> 9-3 SC 1.8t -> S60 2.4D
Ei kiire, odotan viime hetken paniikkia.
Ei kiire, odotan viime hetken paniikkia.
On hienoa että Saabistit pitävät huolta autoistaan. Tuollainen hyvin huollettu auto läpäisee määräaikaiskatsastuksenkin helpommin kuin epämääräisesti toimiva kyhäelmä. Varsinkin kun muistetaan se, että kulutusosan kuten öljysuodattimen vaihto ei vaikuta muutosprosentteihinkaan mitään niin mikäs niitä on vaihdellessa

-Yrjömäki-

-Yrjömäki-
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Opiskelija huumoriaYrjömäki kirjoitti:Varsinkin kun muistetaan se, että kulutusosan kuten öljysuodattimen vaihto ei vaikuta muutosprosentteihinkaan mitään niin mikäs niitä on vaihdellessa![]()
![]()
![]()
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Motonetista tuli kolme uudenmallista suodatinta ostettua "pääkaupunkireisun kunniaksi" ja maksoi a´5.89 e kpl.LR kirjoitti:Ja tämän uuden mustan suodattimen osanumero on 93186554.
Hieno oli Vantaan motonet ,,, tollanen pitäisi saada tänne maallekkin

Viimeksi muokannut valtteri, To Joulu 15, 2005 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Sen jälkeen, kun merkkiliikkeessä öljynvaihto kustansi yli 80 euroa (=30 min. työtä!!!!), olen vaihtanut öljyt muualla (n. 50 euroa 0W40 Mobil+suodatin). Onko tolla öljynsuodattimella oikeasti jotain merkitystä. Minulla ei ole aavistustakaan, mikä suodatin meni viimeksi. Vaihdan ennen joulua vielä öljyt+suodattimen, jolloin edellisestä vaihdosta on 8000 km. Täytyykö itse vääntäytyä Motonettiin sen suodattimen takia.
SAAB 9-5 2.3T A Wagon Vector (-05)