Mikä Saabissa vikana?
Mikä Saabissa vikana?
Tänään syttyi "Check Engine" vikavalo palamaan liikennevaloissa seistessä, ja tyhjäkäynti kierrokset nousi sen jälkeen n.2500 RPM Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia tai hyviä neuvoja? Auto on 9-5 -98 2.3t
Saabin testeriin heti pyhien jälkeen kiinni vaan, siinä selviää suurella todennäköisyydellä vikakohde. Esimerkiksi ilmamassamittari on yksi vaihtoehto.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Käytin autoa testerissä, ja vika todellakin oli kaasuläpässä. Osa on todella kallis yli 700 euroa joten en minäkään sitä heti mennyt vaihtamaan. Testerillä vikavalo pois ja kaasuläpän vapautus ruuvimeisselillä niin matka jatkuu (toivottavasti pitkään). Todennäköisesti osa on kuitenkin piakkoin vaihdettava. Mainitsit että hinta halpa 43 euroa!!! Sama operaatio maksoi Kuopion Putkolassa 14 euroa.
Ko. osa maksaa Englanissa partsforsaabilla edelleen alle 400.spurs kirjoitti: Osa on todella kallis yli 700 euroa joten en minäkään sitä heti mennyt vaihtamaan.
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1997
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79