Uusi on aina uusi ja jos nyt, talven lumilla tekee mieli tuoreempaa ajokkia niin kevätauringon aikaansaaman autokuumeen aikana voi olla mahdotonta estää itseään ajautumasta autohalleihin, joissa pelti kiiltää ja sisustus haisee..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mutta järkevintä lienee pysyä "vanhassa", väliraha uuteen Aero-luokissakin vaatii todennäköisesti jo merkittäviä panostuksia. Jos mikään muu ei auta, niin voi a) miettiä mitä muuta ko. panostuksella voisi tehdä ja b) pestä & puunata auto täydellisesti.
Jos ajomäärät säilyvät noin kohtuullisina, niin periaatteessa muutaman vuoden kuluttua auto on verrokki-vaihdokkia arvokkaampi juuri pienemmän km-lukeman johdosta. Tämän jatkuessa, auton arvo nousee suhteessa muihin vuosimallinsa edustajiin. Ei paljoa, mutta juuri sen verran että se saattaa tarvittaessa olla helpompi myytävä kuin vastaava, jolla on ajettu esim. 200tkm enemmän
Pidä auto, ellei vastaan tule erittäin hyvää tarjousta?