Onko tietoa, mikä on varmasti oikean pituinen hihna -00 2.0 Aut. Ilm. Ei viitsisi purkaa vanhaa pois ja lähteä se kädessä hakemaan uutta.
Äsken kun soittelin, sain 5 eri pituutta esille. Mikä on oikea?
Ja tässä ne ovat:
1980
2415
2486
2620
2627 mm
Tarkoitus on vaihtaa keskimmäinen kiristäjä samalla.
9-5:een EI saa laittaa sitä lyhyttä hihnaa, mökää oikein tosissaan.
Onko muuten maahantuojalla/jälleenmyyjällä mitään vastuuta osista, mietin vaan kun ostin "kalliin" hihnapaketin joka oli aivan susi, eli täydellisen väärä?
Isosta rahasummasta ei ole kysymys mutta kerrankin tekisi mieli reklamoida noin huonosta tuotteesta jota myydään merkkiliikkeessä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Entäs -98 mallinen 2.0t automaattiilmastoinnilla? 110k tuli täyteen ja pitäis se remmi vaihtaa ja rullat ja kiristin mahdollisesti samalla. Mitä täytyy vaihtaa ja mitä kannattaa vaihtaa? Ostanko suosiolla kaksi rullaa , kiristimen ja nälkävuodenmittaisen remmin? Ja Pro Carilta taitaa saada kaikki kivasti?
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Osta kaikki vaan Pro Carilta, hiukan se kirpaisee, mutta sitten ne kestää taas pitkään. Yleensä kiristintä ei vaihdeta, pelkät rullat ja hihna 110 tkm huollossa.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Tänään sain remmin ja rinkulat. 142e maksoi ja klubialennus puuttuu...
No joutuu seuraavissa kaupoissa ottaa takasin.
Noita muovipyöriä katselin ja tuli mieleen, että saahan noihinkin laakerit varmaan vaihdettua. Olisivat paljon ketterämmätkin pyörimään kuin ne alumiiniset jotka painaa kilon kappale. Tiedä sitten, tämän auton aikana ei kuitenkaan varmaan hihnan vaihto tule enää kohdalle....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814