turborempan hinta??
turborempan hinta??
Ostoslistalla voisi olla tuollainen 9-5 wagon 2,0t vuodelta -01 ja kilometrejä n.130tkm.
Oon tässä lueskellu että turboremppaan sais varautua viimeistään 150tkm kohdalla, mutta onko kyse yhden vai kahden tuhannen euron rempasta . Vois vähän niiku varautuu ettei korjaamolasku sit yllättäis...
Oon tässä lueskellu että turboremppaan sais varautua viimeistään 150tkm kohdalla, mutta onko kyse yhden vai kahden tuhannen euron rempasta . Vois vähän niiku varautuu ettei korjaamolasku sit yllättäis...
No uuden turbon osaa vaihtaa jokainen jakoavaimen nähnyt mies henkilö (jos viitsii). 7 pultilla irti pakosarjasta ja pakoputekn etuosasta, klemmarilla ilmaputki välijäähdyttimelle ja yksi kumiletku magneettiventtiilille + öljyletkujen bajopultit. lisäksi Hukkaportinkellon tangon ruuvaus=säätö. Uudella turbolla olisi hintaa joku 800e ?
Viimeksi muokannut peinu, Pe Helmi 17, 2006 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Aero"
- Viestit: 446
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 13:40
- Paikkakunta: Tuusula
T7 moottoreissa (kuten 9-5) ei pelkkä turbon vaihto vaikuta tehoihin mitään koska Trionic pyytää koneelta tiettyä ilmamassaa eikä ahtopainetta. Sitten viriboksilla tilanne on toinen, mitsu riittää selvästi pidemmälle.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
No kyllä aika akrobaatti saa olla joka turboremppaa jossain parkkipaikalla tekee, mutta tietysti jos on autonosturi käytössä, niin ei tuo mikään mahdoton homma ole.peinu kirjoitti:No uuden turbon osaa vaihtaa jokainen jakoavaimen nähnyt mies henkilö (jos viitsii).
Jos ahtimen ajaa loppuun, eli se työntää öljyt läpi, niin sitä öljyä voi olla cooleri, läppäkotelo ja jopa sylinterit täynnä, joten purkamista ja siivoamista tulee aika mukavasti... PCS:llä noita GT17:a vaihdetaan suunnilleen 1 joka viikko, joten on noita nähty...
Eski
Ei turbo vaihto kyllä vaadi kun pukit ja bilteman hylsy- ja lenkkisarjan ja onnistuu vaikka parkkipaikalla. Mulla meni turbon vaihtoon pihalla tihkusateessa n. tunti aikaa Tosin noiden putkien/letkujen kanssa on hiukan askartelua jos meinaa vaihtaa Mitsun turbon Garretin tilalleEski kirjoitti:No kyllä aika akrobaatti saa olla joka turboremppaa jossain parkkipaikalla tekee, mutta tietysti jos on autonosturi käytössä, niin ei tuo mikään mahdoton homma ole.peinu kirjoitti:No uuden turbon osaa vaihtaa jokainen jakoavaimen nähnyt mies henkilö (jos viitsii).
Eski
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
ProcarServicessä Mitsun TD04HL-15T sekä tarvittavat putket ja letkut maksaa noin 1000 euroa. Kysy tarkemmin Rikulta 014282200.siffonen kirjoitti:mistä sais tollasen aeron turbon eli mitsun, mielellään suomesta. paljon maksaa ja pitääkö ostaa jotain muutakin (esim.letkut) ajattelin vaihtaa garretin mitsuun kyseessä siis 2.3t 170hp
Eski
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 151
- Liittynyt: Ke Touko 19, 2004 17:55
- Paikkakunta: Raahe