AS3 RDS näyttö

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
treidaaja
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 09:11

AS3 RDS näyttö

Viesti Kirjoittaja treidaaja »

Tervehdys.
Eka kirjoitus 9-5 topikkiin kun tuli eilen myytyä 9-3ss ja hankittua 9-5 AERO.
Heti tuli ihmettelyn aihetta kun radiona on AS3 tason tsydeemi, mutta kone ei näytä kanavan nimeä, tyyliin NOVA yms.
Eikö sen kuulukkaan näyttää?
Ja jos kuuluu miten saan ne näkyviin?
Muistaakseni edellisen edellisessä autossa 9-3 oli sama AS3 ja siinä kyllä luki radiokanavan lyhyt nimi. Voi olla, että olen väärässä.

Toka päivä vm. 2001 AERON omistajana ja suu on edelleen messingillä, vaikka vaihdoin uudemmasta mallista(9-3ss) tähän niin silti tuntuu todella oikealta valinnalta. Tämmöinenhän mulla olisi aina pitänyt olla :twisted:
maverick
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:30
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maverick »

Kyllä mulla ainakin AS2:ssa näkyy kanssa kanavanimi ihan hyvin. Muutama viikko sitten ei kyllä toiminut kunnolla kun yhdellä Tampereen paikallisradiolla oli ilmeisesti vikaa kanavatunnuksessaan (Näkyi vain osa sanoja aina välillä kun mainos/lätkätulokset meni ruudussa).

Onko vika kaikilla kanavilla? Jos on nin sitten katselisin käyttöohjekirjasta onko siellä tosiaan joku asetus tuohon juttuun.

-Tomi
#906
Saabit: 9-3 2.0t Cab -02, 900 CD -79/83(Projekti), 99 -73(MR), 96 -73 (Harraste), 900i -92 (Harraste)
WWW-page: http://www.hollo.fi/saab
AERO-J
"Tuplakaasari"
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 16:22

Viesti Kirjoittaja AERO-J »

Paina radion radio band napista muutama sekuntti, että RDS mode kytkeytyy päälle näin pitäisi kanavien nimet tulla näkyviin.
treidaaja
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 09:11

Viesti Kirjoittaja treidaaja »

Juu noinhan se meni, että Band näppäimellä tuli kanavan nimi näkyviin.
On se jännä juttu kun on jo tottunu noihin RDS radioihin niin on sit ihan ihmeissään jos käyttää perinteistä kun ei tiedä miltä taajuudelta tulee mitäkin.
No onneks tuostakin löyty tuo kaivattu toiminto :P
Vastaa Viestiin