9-5 - uskallanko ostaa?
9-5 - uskallanko ostaa?
Eli ekaa saabia katselemassa, '98 mallinen 9-5, 2.0 SE(?) Turbo koneella ja rullattu on n. 180tkm.
Tuo on ilmeisesti vuosi jolloin 9-5 tuli ensikertaa myyntiin, mahtaneeko olla lapsenvikoja paljon?
Spekseistä, autotallin arvoihin en ole luottanut enää aikoihin joten jos olisi mahdollista saada esim. kulutusarvoja tästä mallista? tehot on ilmeisesti ne 150hv.
Sitten vielä viimeiseksi hinnasta..pyynti on 13500e, kommentoikaa jos haluatte.
Tuo on ilmeisesti vuosi jolloin 9-5 tuli ensikertaa myyntiin, mahtaneeko olla lapsenvikoja paljon?
Spekseistä, autotallin arvoihin en ole luottanut enää aikoihin joten jos olisi mahdollista saada esim. kulutusarvoja tästä mallista? tehot on ilmeisesti ne 150hv.
Sitten vielä viimeiseksi hinnasta..pyynti on 13500e, kommentoikaa jos haluatte.
Just myin samanlaisen, tosin 240tkm ajetun hintaan 11.700e. Mutta autoon meni about 4 kiloeuroa vuoden aikana korjauksiin, ja oli aidosti kovassa iskussa. Jos tyyppivikoja ei ole korjattu niin suosittelen jättämään väliin, 8v. valmistajan myöntämä moottoritakuukaan ei ole enää voimassa välttämättä.
Meidän ajoissamme vei aika vähän, tietty jos antoi kenkää niin tankillisella pääsi vähän yli 400km.
Vakiona eli 110Kw:n tehoilla on melkein hengenvaarallisen laiska esim. ohitustilanteissa, aivan kuten 2.3t:kin.
2.0 tärisee vähemmän eikä siinä ole ongelmia tasapainoketjujen kanssa koska pienemmässä koneessa ne kestävät, aivan kuten tonnareissa ja muissa T5-vehkeissäkin
Eli mieluiten 2.0t 9-5 ja siihen samantien Mitsubishin turbo ja steg1, enempää tehoa ei etuvedossa tarvitse
Meidän ajoissamme vei aika vähän, tietty jos antoi kenkää niin tankillisella pääsi vähän yli 400km.
Vakiona eli 110Kw:n tehoilla on melkein hengenvaarallisen laiska esim. ohitustilanteissa, aivan kuten 2.3t:kin.
2.0 tärisee vähemmän eikä siinä ole ongelmia tasapainoketjujen kanssa koska pienemmässä koneessa ne kestävät, aivan kuten tonnareissa ja muissa T5-vehkeissäkin
Eli mieluiten 2.0t 9-5 ja siihen samantien Mitsubishin turbo ja steg1, enempää tehoa ei etuvedossa tarvitse
Kuten itekin tiedätng900aero kirjoitti:Just myin samanlaisen, tosin 240tkm ajetun hintaan 11.700e. Mutta autoon meni about 4 kiloeuroa vuoden aikana korjauksiin, ja oli aidosti kovassa iskussa. Jos tyyppivikoja ei ole korjattu niin suosittelen jättämään väliin, 8v. valmistajan myöntämä moottoritakuukaan ei ole enää voimassa välttämättä.
Meidän ajoissamme vei aika vähän, tietty jos antoi kenkää niin tankillisella pääsi vähän yli 400km.
Vakiona eli 110Kw:n tehoilla on melkein hengenvaarallisen laiska esim. ohitustilanteissa, aivan kuten 2.3t:kin.
2.0 tärisee vähemmän eikä siinä ole ongelmia tasapainoketjujen kanssa koska pienemmässä koneessa ne kestävät, aivan kuten tonnareissa ja muissa T5-vehkeissäkin
Eli mieluiten 2.0t 9-5 ja siihen samantien Mitsubishin turbo ja steg1, enempää tehoa ei etuvedossa tarvitse
Volvo, turbolla...
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Jos muistan oikein niin vm.-98 ei suomessa saanut 2.0 t:nä, joten taitaa olla tuontiauto niinkuin 9-5T sanoo tai sitten on vm.-99 joka on käyttöönotettu -98.
Käytä hakua niin saat kyllä selville kaikki tarkastus kohteet.
Käytä hakua niin saat kyllä selville kaikki tarkastus kohteet.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Kyllä nyt tulee vähän liioteltua tekstiä ... ei ne sentään aina ole rikki.ng900aero kirjoitti:Jos siinä on ahtimena GT17 niin se on oletusarvoisesti rikki
Takaiskarit, kone, acc:n läppäakseli, eli antaako vikakoodeja kalibroitaessa, jnejne.
9-5:nen on ihan hyvä auto jossa kilometrien myötä tulee joitakin vikoja niinkuin kaikissa autoissa.
Tämänpäivän hinnoilla 9-5:set on mielestäni hyviä ostoksia vaikka niihin "joitakin satasia" pitäisi korjauksiin laittaakin.
Jos 12-15 t eurolla saa edustusluokan ison ja turvallisen auton jolla ajettu noin 200 tkm niin ei se ainakaan ole kallis.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Totta, sori meni vähän pilailun puolelle 9-5 on hintaansa nähden hyvä peli, hitsin mukava ajaa, jäykähkö alusta, kori ei vetele, ja eturenkaillekin löytyy pitoa paremmin kuin tonnarissa.valtteri kirjoitti:Kyllä nyt tulee vähän liioteltua tekstiä ... ei ne sentään aina ole rikki.ng900aero kirjoitti:Jos siinä on ahtimena GT17 niin se on oletusarvoisesti rikki
Takaiskarit, kone, acc:n läppäakseli, eli antaako vikakoodeja kalibroitaessa, jnejne.
9-5:nen on ihan hyvä auto jossa kilometrien myötä tulee joitakin vikoja niinkuin kaikissa autoissa.
Tämänpäivän hinnoilla 9-5:set on mielestäni hyviä ostoksia vaikka niihin "joitakin satasia" pitäisi korjauksiin laittaakin.
Jos 12-15 t eurolla saa edustusluokan ison ja turvallisen auton jolla ajettu noin 200 tkm niin ei se ainakaan ole kallis.
Tuo ahtimen tsekkaaminen kaupan parkkiksella voi olla ongelma..luulin että tuota ahdinta on vai 3l veekutosessa? olin kai väärässä..ng900aero kirjoitti:Jos siinä on ahtimena GT17 niin se on oletusarvoisesti rikki :)
Takaiskarit, kone, acc:n läppäakseli, eli antaako vikakoodeja kalibroitaessa, jnejne.
Taitaa olla kaikissa paitsi Aeroissa ja disuleissa, eli osta Aero niin tulee Mitsukinraktorii kirjoitti:Tuo ahtimen tsekkaaminen kaupan parkkiksella voi olla ongelma..luulin että tuota ahdinta on vai 3l veekutosessa? olin kai väärässä..ng900aero kirjoitti:Jos siinä on ahtimena GT17 niin se on oletusarvoisesti rikki
Takaiskarit, kone, acc:n läppäakseli, eli antaako vikakoodeja kalibroitaessa, jnejne.
Siis tuo GT17 löytyy kaikista muista? 8Ong900aero kirjoitti:Taitaa olla kaikissa paitsi Aeroissa ja disuleissa, eli osta Aero niin tulee Mitsukin :Draktorii kirjoitti:Tuo ahtimen tsekkaaminen kaupan parkkiksella voi olla ongelma..luulin että tuota ahdinta on vai 3l veekutosessa? olin kai väärässä..ng900aero kirjoitti:Jos siinä on ahtimena GT17 niin se on oletusarvoisesti rikki :)
Takaiskarit, kone, acc:n läppäakseli, eli antaako vikakoodeja kalibroitaessa, jnejne.
Eihän tuollaista sitten jaksa..ei oo ajatuksena samantien alkaa ahdinta vaihtamaan.