Asiaan liittymätön juttu: Toinen ylläri oli että jakopää rahisee

Autosi taisi olla MetroAuto / Tre huollossa? Kyseinen vastaava vika oli mun autossa. Olin jo useamman kerran valittanut auton "nykimisestä" liikkeelle lähdössä. Laatikon öljyt oli ihan kuraa.. Ja tällä hetkellä on uusi laatikko hakusessa. Laatikko toimii suh. ok, uusilla öljyllä ja softalla, mutta tuomio oli että kannattaa asennoitua laatikon vaihtoon. Uusi loota maksaa vain 8000 EUR + päivän duuni. Netistä löysin 2500 puntaan uuden laatikon ja purkaamolta löytyi yksi laatikko 1100 eur, mutta ei käy Aeroon. Syytä miksi näin on päässyt käymään ei selvinnyt. Jos öljyt olis vaihdettu aikaisemmin + softa, niin tilanne olisi saattanut korjaantua sillä.karg kirjoitti:Valitin 90tkm huollon yhteydessä että Aero nykii hiukkasen lämpimänä moottorijarrutuksessa esim. 100 -> 80. Huollossa katsoivat tarpeelliseksi vaihtaa vaihteistoöljyt (automaatti). "Öljy" oli mustaa tervaa vastaavaa tököttiä. Lootasta pumpattiin koko öljymäärä pihalle ja uudet öljyt tilalle. Nykiminen poistui ja samalla hävisi myös pieni viive 2 -> 3 -vaihdossa. Softaa ei päivitetty, mutta oli vaan puhetta että jos ongelmat eivät häviä niin sitten päivitellään softa seuraavaksi. Olivat kuulemma just samalla viikolla tehneet vastaavan "korjauksen" vastaavaan vikaan ja siinäkin oli kyseessä Saksasta tuotu Aero.
Siellähän se oli. Jari puhui Saksan tuonnista, mutta voi tietty olla että muisteli hiukan väärin.eklunto1 kirjoitti:Autosi taisi olla MetroAuto / Tre huollossa?
...
Btw. Mun Aero kyllä on Suomi auto. Oli vaan Jarin kanssa aikaisemmin puhetta Saksasta hakemisesta.
Pitää ottaa yhteyttä. Huollossa totesitvat että kyllä hekin ovat vanhempia Saabin automaatteja korjailleet, mutta uusiin ei saa varaosia.Eski kirjoitti:Kyllä automaattilaatikoitakin pystyy korjaamaan. PCS:ltä löytyy ainakin erään automaagispesialistin yhteystiedot.
Eski