SAAB 9-5 2,0 T
SAAB 9-5 2,0 T
hei!
mitä mieltä 9-5 2,0 T saabista vm.99 ajettu 130tkm
onko mitää tyyppivikoja?
tässä suunnitellu ekaa saabia eikä kokemuksia kyseisestä merkistä.
esitteessä oli että 141kw löytyykö vakiona sen verran vai onko konetta laitettu?
mitä mieltä 9-5 2,0 T saabista vm.99 ajettu 130tkm
onko mitää tyyppivikoja?
tässä suunnitellu ekaa saabia eikä kokemuksia kyseisestä merkistä.
esitteessä oli että 141kw löytyykö vakiona sen verran vai onko konetta laitettu?
SAAB 9-5 2,0 T
mites tuo tehtaan viri sarja vaikuttaa koneen kestävyyteen?
luin tuon edellisen linkin ja rupes mietityttää kyseinen auto että joutuuko usein huoltoon??
ja onko kovin kalliita vikoja?
kun ei japsien kanssa ennen mitään ongelmaa...
kiitos etukäteen vastauksista!
luin tuon edellisen linkin ja rupes mietityttää kyseinen auto että joutuuko usein huoltoon??
ja onko kovin kalliita vikoja?
kun ei japsien kanssa ennen mitään ongelmaa...
kiitos etukäteen vastauksista!
SAAB 9-5 2,0 T
jep pitää käydä koeajamassa ja ostaa pois jos on muuten hyvässä kunnossa.
minkäslaisen huollon se turbo kaipaa vuosittain?
minkäslaisen huollon se turbo kaipaa vuosittain?
SAAB 9-5 2,0 T
nii mitä tarkoitit sillä huoltovälillä 1vuosi tai 20 000 km.
SAAB 9-5 2,0 T
nii tarkotin että mitä siihen vuosittaiseen huoltoon kuuluu??
ja miks niin usein?
ja miks niin usein?
Huoltoväli on siis 20 tkm tai 1 v. Käsittääkseni huoltoväli on samallainen muissakin autoissa. Huoltoon kuuluu öljynvaitoa tms toimenpiteitä kuten muissakin merkeissä, tarkemmin voit katsoa huoltokirjasta. (Öljythän sinänsä kannattaa vaihtaa 10 tkm välein.)
Minusta myös ihan hyvä autovalinta.
Minusta myös ihan hyvä autovalinta.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Re: SAAB 9-5 2,0 T
Autot ovat yksilöitä, kunnosta on vaikea sanoa näiden tietojen perusteella.mikvir kirjoitti: luin tuon edellisen linkin ja rupes mietityttää kyseinen auto että joutuuko usein huoltoon??
ja onko kovin kalliita vikoja?
kun ei japsien kanssa ennen mitään ongelmaa...
Hakutoiminnolla löytyy asiaa tyyppiviosta ja tarkastuskohteista. Tärkeintä on, että huoltokirja on leimattu oikein ja moottoritakuu voimassa.
Huoltojen ja korjausten hinta riippuu huoltopaikasta, merkkihuollot ovat yleensä kalliita ja kaikilta paikkakunnilta ei löydy osaavia Saab-huoltoja.
Jos tärkein asia autossa on, että siinä ei ole ongelmia, kannattaa pysyä niissä Japseissa. Toyotaa ei ilmeisesti enää voi laskea japsiksi, kun kaverin Avensikseen piti tehdä koneremppa 45K huollon yhteydessä

Eski
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 17:15
- Paikkakunta: Keminmaa
- Viesti:
Saab 9-5 2.0T
Ma voisin myyda oman Saabini jos ketaan kiinnostaa? Malli: 1998 Saab 9-5, 2.0T, ajettu 140tkm, hyvakuntoinen, musta, beige nahkasisustus. Tarjoa?!
Saab 9-5 2.0T
Jaa, jos autoja kaupataan, niin kato nettiautosta numerolla 1101473 

-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 17:15
- Paikkakunta: Keminmaa
- Viesti:
9-5
No enhan ma ny sita varsianisesti oo myymassa mihinkaan, mut jos joku haluu sen ostaa niin ainahan voin myyda! Ennen mulla ei oo ollut 9-5 Saabia ja voin todeta etta kiva auto ajella. Ennen tata mulla oli T5 Volvo ja mielestani Saab on paljon parempi ajaa!!
Ehka pitais vaan nyt hankkia seuraavaksi vahan tuorempi versio. Terveisia vaan kaikille "Saabisteille"
Ehka pitais vaan nyt hankkia seuraavaksi vahan tuorempi versio. Terveisia vaan kaikille "Saabisteille"
