9-5 Belgiasta?
9-5 Belgiasta?
Olen menossa katsomaan belgiasta tuotua 9-5 saabia. Onko tällainen belgian auto valmis suomen talveen? Mitä pitäisi tarkastaa? Akun teho varmasti, mutta mitä muuta? Auto on vain pari vuotta vanha ja varustuksena kaikki mahdollinen, joten houkutus tehdä kaupat aika suuri... 

Itellä Belgiasta tuotu -00 aero. Ainakin penkinlämmittimien kytkimet puuttuu, penkeissä tod.näk vastukset. Eikä ole myöskään vakkaria, vaikka joku väitti sen olevan Aeron vakiovaruste. Muuten ei ole autossa ollut moitetta. Pohja oli ostohetkellä täysin puhdas, nyt viime talven jäljiltä
tasaisen kurainen. Akkukin on ainakin vielä toiminut...
-
- "Turbo"
Mulla sama homma saksantuonti 9-5:ssa eli ei penkinlämmittimiä (kytkimiä). Mistä luulet, että penkeissä olisi vastukset ja vain johdot (?) ja kytkimet puuttuisivat?Tomppa95 kirjoitti:Itellä Belgiasta tuotu -00 aero. Ainakin penkinlämmittimien kytkimet puuttuu, penkeissä tod.näk vastukset.
-
- "Kaasari"
Re: 9-5 Belgiasta?
Ruostesuojaus kannattanee teettää/tehdä ja moottori-/sisälämppäri asentaa mikäli tällaisia juttuja arvostaa. 2002-mallinen Saksan tuonti oli ainakin muilta osin kelvollinen viime talveen. Oli viime syksynä heti 70tkm huolto, joten siellä kai varmistettiin asiat, mutta mitään ei tarvinnut korjata talvea varten. Osta pois vaan jos houkuttaa, muuten jää harmittamaanelias kirjoitti:Olen menossa katsomaan belgiasta tuotua 9-5 saabia. Onko tällainen belgian auto valmis suomen talveen? Mitä pitäisi tarkastaa? Akun teho varmasti, mutta mitä muuta? Auto on vain pari vuotta vanha ja varustuksena kaikki mahdollinen, joten houkutus tehdä kaupat aika suuri...

Moi! Missäs tuo alkuperäinen eberi pitäisi tuossa belgiantuonnissani sijaita? Olen hieman alkanut epäillä, että onkohan tuossa sitä ollenkaan, kun esim. SID:ssä ei sen ohjausta ole lainkaan ja en kyllä ole kuullut sen lähtevän käyntiin. Olisikos kenelläkään kuvaa tms, mistä näkisin tuon sijainnin?
- EX: Saab 900i vaimon kauppakassina
- EX: Saab 9-3 1.9 TiDS SC Vector Active
- EX: Saab 9-3 1.9 TiDS SC Vector Active