Eli ysifemma, josta jo aiemminkin kyselin, on nyt siis tallissa.
Yksi eniten mietityttäviä asioita on, kun survaisee vapaalla kaasua, niin kierrosten nousu pysähtyy noin 3 tuhannen kierroksen kohdille ja nousu 3->4 tuhanteen kierrokseen kestää yli sekunnin. 4 tuhannen jälkeen kierrokset taas nousevat iloisesti. Paineet käyttäytyvät vastaavasti, eli alle 3t paineet nousevat, laskevat peruspaineille kun tullaan 3 tuhannen kohdille, ovat peruspaineilla 3-4 tuhannen välin ja sen jälkeen taas nousevat.
Tämä siis vain vapaalla kierrätettäessä. Ajossa koko kierroslukualue toimii hienosti. Onkohan tämä vain ominaisuus?
9-5:n kierrosten noususta vapaalla
Re: 9-5:n kierrosten noususta vapaalla
Ei sinänsä mitään merkitystä, tuntuupahan vaan oudolta. Siksi kysyin.9-5T kirjoitti:Anteeksi mutta mitä merkistystä tuolla on?2.3i-16 kirjoitti: Tämä siis vain vapaalla kierrätettäessä.
Onkohan tämä vain ominaisuus?
Re: 9-5:n kierrosten noususta vapaalla
Ongelma selvisi, kun vaihdoin tulpat NGK BCPR7ES-11 niiden tilalle, jotka jossakin vaiheessa autoon olivat laitettu.2.3i-16 kirjoitti:Eli ysifemma, josta jo aiemminkin kyselin, on nyt siis tallissa.
Yksi eniten mietityttäviä asioita on, kun survaisee vapaalla kaasua, niin kierrosten nousu pysähtyy noin 3 tuhannen kierroksen kohdille ja nousu 3->4 tuhanteen kierrokseen kestää yli sekunnin. 4 tuhannen jälkeen kierrokset taas nousevat iloisesti. Paineet käyttäytyvät vastaavasti, eli alle 3t paineet nousevat, laskevat peruspaineille kun tullaan 3 tuhannen kohdille, ovat peruspaineilla 3-4 tuhannen välin ja sen jälkeen taas nousevat.
Tämä siis vain vapaalla kierrätettäessä. Ajossa koko kierroslukualue toimii hienosti. Onkohan tämä vain ominaisuus?
Autossa oli jotkin nippon-denson kynttilät, jotka ajossa toimivat hyvin, mutta aiheuttivat tuon häiriön kierrosten nousussa.
Nuo kylmemmät NGK:t toimivat muuten erittäin hyvin lastutetussa autossa.
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021