Moi!
Onko kellään tietoa tuosta motonet:n vetokoukusta... Kenenkäs valmistama jne? Onko kukaan asentanut wagoniin? Jos on, pitikös puskuria leikellä tuon kanssa?
- EX: Saab 900i vaimon kauppakassina
- EX: Saab 9-3 1.9 TiDS SC Vector Active
Minä laiton keväällä saabin oman irroitettavan vetokoukun, maksoi minusta hivenen alle 400 € (muistikuva, täytyypä vielä tarkistaa). Sitävarten helmaan piti tehdä pieni lovi. Näin on käsittäkseni kaikissa koukkumalleissa. Eihän tuo koukku tietysti mikään kaunistus ole.
Niin eikö tuossa uudemmassa Vectorissa ole samat helmat, kuin vanhemmassa Aerossa?
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
En tiedä asiaa kysyneen auton mallia, mutta ainakaan -04 aerosta ei tarvii leikata. Alkuperäinen irroitettava jää puskurin alle. Olikohan sen merkki joku Brink tms..
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Juuri näin, vaihtoehtoja löytyy sekä koukuissa, että helmoissa. Itsellä 02 sedan aero ja bosalin alkuperäinen koukku ja takahelmaa joutuu viistämään hiukan. Johtopistoketta joutuu taittelemaan kauas helman alle, hankalaa varsinkin pakkasella, kun johto jäykkä. No siistin ulkonäön takia tekee ylimääräistä työtä.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Lisättäköön infona että Kovilin irroitettava koukku -00 Aero Wagonista siirtyi sellaisenaan -04 Vector Wagoniin. Kummassakaan ei tarvinnut leikellä mitään.