Kuuluisiko nyt vaihtaa merkkiä?
Hieno auto, mutta mutta.. Muutama kohta ei miellytä minun silmää. Kojelauta on jotenki tökerön näköinen. En tiiä miksi, mutta tulee mieleen jotenki halvan oloinen kokonaisuus. Eipä sillä, eihän tuo minun silmää tarvikkaan miellyttää.
Keula on fiksu. Ja musta väri niinkö allekirjottaneellaki.
Missä akun päältä muovinen suoja kotelo?
Keula on fiksu. Ja musta väri niinkö allekirjottaneellaki.
Missä akun päältä muovinen suoja kotelo?
Audi A4 2.0TFSIq
Siin onko valot jätetty pois _kaikissa_ 9-5-malleissa (myös Aero) vaiko halvimmissa vain? Mitä kaikkea on huononnennu mallivuoden 2002 jälkeen? Kun ei saa Aeroa koeajoon, vaikka kuinka kerjääJKen kirjoitti:Öööö ... siis hetkonen, eikö nuo lattia- ja ovivalot ole ollut kaikissa 9-5:ssa => 05 ? Ilmeisesti ei
Edit: Onpahan alle 70k ajetulla Aerolla semmoinen vaihto"hyvitys" että taidan upottaa suohon, jos autoa vaihdan :-p yli 60ke autosta saa vaihdossa saman kuin 30ke mallista. Argh.
Viimeksi muokannut jmarin, Ma Loka 23, 2006 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uusimman esitteen mukaan vaaleampi puu onkin muovia ja vain tumma puu on oikeaa pähkinää.ng900aero kirjoitti:JalopuuksiTri-Lo kirjoitti:Miksi tuota puuta muuten kutsutaan..?
Taitaa olla ensimmänen kerta kun tehtaalta saa jalomuoveja Saabiin?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Makuasioistahan saa kiistellä. Jalopuumuovit menee samaa kategoriaan kun karvanopat ja valkokynällä korostetut tyyppimerkinnät renkaiden kyljessä. Eli must juttuja ja tekevät erittäin premium luokan laadun tunteen autoon sisään astuttaessa. Toi tumma puu mikä uudessa mallisa oli on ensimmäinen jota voisi sietää. Itse jättäisin senkin pois.peinu kirjoitti:Uusimman esitteen mukaan vaaleampi puu onkin muovia ja vain tumma puu on oikeaa pähkinää.ng900aero kirjoitti:JalopuuksiTri-Lo kirjoitti:Miksi tuota puuta muuten kutsutaan..?
Taitaa olla ensimmänen kerta kun tehtaalta saa jalomuoveja Saabiin?
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
makuasioista
Omaan jakeluun ei ole koskaan mennyt se miksi oikeaa jalopuuta pidetään monesti autolehdissä "halpana puujäljitelmänä" ja harmaata muovia tyylikkäänä alumiinina. Nyt kait vain sitten pitää kaiken olla hopean väristä, että on muodin mukaista.
Laatuvaikutelmista voisi vielä kummastella seuraavaa asiaa ja mahdollisia ristiriitoja.
Tuulilasi-lehti kirjoitti uuden S80:n koeajosta:
"Laatuvaikutelma on erittäin hyvä..."
ja melkein heti perään
"Kuoppaisella soratiellä oli ajoittain kuultavissa muoviosien räminää."
Että näin
Laatuvaikutelmista voisi vielä kummastella seuraavaa asiaa ja mahdollisia ristiriitoja.
Tuulilasi-lehti kirjoitti uuden S80:n koeajosta:
"Laatuvaikutelma on erittäin hyvä..."
ja melkein heti perään
"Kuoppaisella soratiellä oli ajoittain kuultavissa muoviosien räminää."
Että näin
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334