SID

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
-scorpion-
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 12:39
Paikkakunta: Heinola

SID

Viesti Kirjoittaja -scorpion- »


Tere nyt tarviis tietoo,kun sidis pixelit puutuneet lähes kokonaan nii kuka missä niit korjaa? sain vinkejä et joku helsingis mutta ei muista firman nimeä
olisi joskus tehnyt laakkoselle alihankita hommina??? Piru uus maksaa 407,00 euroa
:cry:
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6513
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Tällainen löytyi haulla:

Keskushuolto Sytelä Oy
Takkatie 7 A, 00370 HELSINKI 09 3921408
Fax 09 3921408
Matkapuh 050 5324708
Sähköposti jsytela@jahoo.co.uk

Eski
arska
"Turbo"
Viestit: 237
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 21:18

sid

Viesti Kirjoittaja arska »

Etsi haulla. Voi korjata helposti itse silitysraudalla yms.
kuikka10
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: To Loka 20, 2005 15:13
Paikkakunta: Pori

SID

Viesti Kirjoittaja kuikka10 »

Silitysraudalla saat ainakin verenpaineen nousemaan... jos nitroreseptiä ei ole käsillä, niin mene paikallisen merkkihuollon tiskille ja käske/pyydä niitä korjauttamaan SID. Viikossa pitäisi hoitua hintaan 130 eeroa (noin hinta).
:wink: Pääkaupunkiseudulla joku korjaamo tekee hommia elektroniikan korjauksessa...
-scorpion-
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 12:39
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja -scorpion- »

:) Hei kiitoksia vinkeistä ja eskille kiitos linkistä hoimma hoituu kun käyn seuraavan kerran helsingissä ,ei oo kuulemma iso juttu, heh niin ne ammatti miehet ain sanoo.
Mukavaa syksyä vain ..... :D
jsa
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 08:37
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja jsa »

Siltysraudan kanssa kannattaa käyttää pientä varovaisuutta. Itse olen parin vuoden aikana silitellyt pikselit takaisin pari kertaa. Eilen sitten käytin SIDin tuolla Sytelällä korjauksessa. Kuitissa lukee seuraavanlainen teksti.(Näyttö avattu ennenkin. Nauhakaapeli "murjoutuneen" tuntuinen). Tuon SIDin kohdalla pari pikseliriviä jäi pimeäksi, tosin onneksi sellaiseen paikkaan jossa ne ei haittaa. Aikataulu tuolla korjauksella oli hyvä, sillä vein sen aamulla klo 7:30 ja pois sai hakea klo 14:00.
Mercedes Benz 320 CLK 98
Suzuki GSX-R 1000 K4
Renault Grand Scenic 2.0T 06
saab 9-5 aero
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 15:06

linkki

Viesti Kirjoittaja saab 9-5 aero »

Tilasin täältä itselleni, tais maksaa parisataa, Ei saanut Syteläkään kuntoon.
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1566
repa62
"Turbo"
Viestit: 291
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 21:25
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja repa62 »

Sytelällä korjautin juuri sid:n ja 130€ maksoi, nyt hakusessa edullinen tuulilasin vaihtopaikka. Rengaslasilla tällä hetkellä halvin ja kohtuumatkan päässä ( 335 € asennettuna )
suappi95
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:14

ei se niin vaikeaa ole

Viesti Kirjoittaja suappi95 »

Kyllä ne sidin pikselit saa takaisin ilman mitään eurojen menetystä kun vaan on riittävän varovainen. Itse olen jo noin 4 kertaa tehnyt silitysrauta/ikkunalista operaation ilman mitään ongelmia. Muutaman kerran jälkeen hommaan ei ole mennyt kun noin 30 min. Itse kyllä olen sitä mieltä että silitysraudan käyttö kannattaa minimoida. Olen käynyt yleensä läpi jokaisen "liitsokohdan pienellä ruuvimeisselillä kevyesti painamalla, tämän jälkeen pikainen silitys, ja tuhti uusi ikunalistan pätkä. Tosin listaa täytyy olla senverran vähän että kotelo mahtuu menemään kiinni. Siis kyllä sen saa toimimaan kun vaan muistaa olla varovainen...
Vastaa Viestiin