Nyt kun taas kerran yksi takaiskunvaimentimista päästi öljynsä lattialle tuli mieleen että mikä siellä voisi kestää. Nyt 265tkm matkalla pelkkiä takaiskunvaimentimia on mennyt 6kpl.
Vanhoja viestejä lueskeltuani huomasi porukan laittaneen erilaisia iskareita autoihinsa. Mutta mitkä niistä on kestänyt? Eli onko toivoa löytää kestävämpi iskunvaimennin..tähän mennessä ollut alkuperäisiä saab iskareita.
Autossa on saab sport alusta. Tilalle Bilstein,Koni,Monroe
Edelleenkin vain positiivista palautetta Koni Sporteista. Ei mitään vikaa.
Takaiskari oli mielestäni 125€ kipale, eli ei mitään hinta eroa lahkon omiin "kusipumppuihin"
AC kirjoitti:Kevättalvella tilasin Briteistä koko sarjan Koneja sekä H&R-jouset ja hintaa tuli ~780€. Tähän astisella kokemuksella varsin kannattava sijoitus.
Erittäin hyvä paketti! Veljelle tuli Lesjöt ja Konit ja toimii tosi hyvin. Alusta on mukava ja oikein ajettava!
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
LR kirjoitti:Erittäin hyvä paketti! Veljelle tuli Lesjöt ja Konit ja toimii tosi hyvin. Alusta on mukava ja oikein ajettava!
Kyllä, se mikä itseäkin ihmetytti oli ettei mukavuus kärsinyt juuri lainkaan, vaikka vähän olin varautunut siihen. Kuitenkin alusta on huomattavasti jämäkämpi eikä keinu. Konit on vielä löysimmillään, vois keväällä koittaa säätää.
Valitettavasti muista iskareista ei ole kokemuksia, orkkikset oli joka nurkas ostohetkellä. Takaiskarit oli juuri vaihdettu rikkoutumisen vuoksi. Hyvinhän ne alkuperäisetkin toimii, kunnes rikkoutuu