terve!
Heti kun tuli ekat pakkaset, niin kun käynnisti auton niin se "suoritti"
jonkun vika koodi chekin.
Ruudussa kyllä ilmoitti 0 = ei vikaa?
Kun eilen piti panna vakionopeuden säädin päälle niin eipä mennyt enää?
Tarkistin sulakkeen ja se on ehjä .
Mikä voisi olla vikana? ainut mitä olen thenyt on että säädin käsijarrua tiukemalle kun vaidoin talvi renkaat alle.
Koitin vähän nostaa polkimia jalalla jos olisi kytkimissä vikaa, mutta ei auttanut?
mikä vikana vakionopeuden säätimessä yms...
mikä vikana vakionopeuden säätimessä yms...
YT.
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
Nicke
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Jarrupolkimen luona oleva kytkin saattaa olla viallinen eli Cruise ei saa tietoa jarrupolkimen painamisesta. Cruise ei muuten toimi jollei paina jarrua kerran .
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Kas Mimmi heitti saman stoorin 
OT: Avatar kuvista saa tarinan kauhea vauhti ja sitten poks

OT: Avatar kuvista saa tarinan kauhea vauhti ja sitten poks

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2
nef kirjoitti:Ruudussa kyllä ilmoitti 0 = ei vikaa?
Viime talvella sama vaiva. Ihmettelin että joka startissa ACC veti kalibroinin läpi... ja radiosta olivat kanavat hävinneet. Seuraavilla yli -10 pakkasilla saba jäikin aamulla ruutuun kuolleen akun takia. Joten todennäköisesti käy akkukauppaan sinun tiesi.Ansis kirjoitti:Akku alkaa olla vainaa, jos lämppäri kalibroi itsensä käynnistäessä.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Terve!
Nyt selvisi miksi vakkari ei ole toiminut.
Ajelin atuolla ja piti käyttä sumuvaloa takana niin se ilmoitti että poltin rikki. Nyt kun piti mennä katsastamaan auto niin jattelin vaihtaa lamput.
Vaihdoin lamput ei auttanut sitten huomasin että perutusvalokin oli poissa pelistä. kääntelin johtoja (juotin valovalvonta releen uudelleen... taas kerran) jne. ja sitten takaluukun lukkokin tippui pois pelistä.
Avasin sen suojakumin mikä menee autosta takaluuukkuun ja siinä oli viisi johtoa siististi poikki! mikä lie katkaissut ne.
Jatkoin kaikki johdot ja sitten rupes valot toimii.
Käytin auton korjaamolla ja ne nollas ohjusboksin virheet ja vakkari alkoi taas toimimaan.
Näyttäisi siltä että I tai P bussi valvoo perutusvalon toimintaa ja jos se ei kunnossa niin ei vakkarikaan toimi.
Lisäksi johtojen katkeaminen oli sekoittanut ohjauksentäysin!
Tuntui että auto liikkui paljon paremmin uudella/puhdistetulla softalla.
Nyt on akkukin vaihdettu että ei tule enää ilmoituksia ACC:ltä kun lähtee liikkeelle, eikä vaimon tarvitse työntää autoa käyntiin kuten kävi äitien päivänä.
Ja vielä pitää hankkia uusi sisätilapuhallin kun vanha sanoi sopimuksen irti 273 €
Nyt selvisi miksi vakkari ei ole toiminut.
Ajelin atuolla ja piti käyttä sumuvaloa takana niin se ilmoitti että poltin rikki. Nyt kun piti mennä katsastamaan auto niin jattelin vaihtaa lamput.
Vaihdoin lamput ei auttanut sitten huomasin että perutusvalokin oli poissa pelistä. kääntelin johtoja (juotin valovalvonta releen uudelleen... taas kerran) jne. ja sitten takaluukun lukkokin tippui pois pelistä.
Avasin sen suojakumin mikä menee autosta takaluuukkuun ja siinä oli viisi johtoa siististi poikki! mikä lie katkaissut ne.
Jatkoin kaikki johdot ja sitten rupes valot toimii.
Käytin auton korjaamolla ja ne nollas ohjusboksin virheet ja vakkari alkoi taas toimimaan.
Näyttäisi siltä että I tai P bussi valvoo perutusvalon toimintaa ja jos se ei kunnossa niin ei vakkarikaan toimi.
Lisäksi johtojen katkeaminen oli sekoittanut ohjauksentäysin!
Tuntui että auto liikkui paljon paremmin uudella/puhdistetulla softalla.
Nyt on akkukin vaihdettu että ei tule enää ilmoituksia ACC:ltä kun lähtee liikkeelle, eikä vaimon tarvitse työntää autoa käyntiin kuten kävi äitien päivänä.

Ja vielä pitää hankkia uusi sisätilapuhallin kun vanha sanoi sopimuksen irti 273 €

YT.
Nicke
Nicke
Moro!
Voipi olla ettei perutusvaloja valvota kun ei tule ilmoitusta ruutuun!
No joku niistä takaluukun johdoista sekoitti ohjusyksikön..?
Nyt on puhallin vaihdettu, toimii kun unelma.
Kannatti itse vaihtaa kun ne meinas että kestää parituntia korjaamolla ja mulla meni huonoilla työkaluilla alle tunti pihalla. On aika helppo homma vaihtaa itse.
Voipi olla ettei perutusvaloja valvota kun ei tule ilmoitusta ruutuun!
No joku niistä takaluukun johdoista sekoitti ohjusyksikön..?
Nyt on puhallin vaihdettu, toimii kun unelma.
Kannatti itse vaihtaa kun ne meinas että kestää parituntia korjaamolla ja mulla meni huonoilla työkaluilla alle tunti pihalla. On aika helppo homma vaihtaa itse.
YT.
Nicke
Nicke