Lastu

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Lastu

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

DOC -POWER BSR. Nyt lastu Saabiin. Kävin Helsinki motor swhowssa ja lupasivat kaikkiin lastuihin - 15 prossaa viikonlopun aikana. Itse tilasin jo ja odotan kutsua lastun vaihtoon.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Soittelin Suomen lastu myyjiä läpi. Hinnat oli varsin kovia. Netin kautta sai saman lastun vähintään 100 - 250 € halvemalla. Jos Suomen tuning myyjä myy 50 Saabin lastua ja netin myyjä myy 5000 samaan aikaan, niin kummallakohan on kilpailukykyisempi hinta? Laittaisitko jotain faktaa niin tietäisimme muutkin oliko tuo - 15% halpaa vai ei? Paljonko pitää maksaa asennuksesta?
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Hinta

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

Asennuksineen 740e. Asennus käy vaikka sinulta.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Niinpä.. Jos nyt vaikka katsomme Partsforsaabs sivuston BSR:n chippiä ja otamme sen listahinnasta - 15% niin päädymme 700€ hintaan. Ihan vain perustaen tähän esimekkiin niin alennus on lähempänä 10% kuin 15%. Ihan asiallinen hinta mitä maksoit, mutta liiallinen luukuttaminen ei minusta kuulu tämän foorumin henkeen.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Luukuttaminen

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

En tiedä mikä täällä on henki mutta ajattelin vaan informoida muita saab tovereita alennuksella. Ei millään pahalla.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Jepu. En pahastunut. Toinen mainostredi olikin jo poistunut.

Tiedoksesi Tuning ja myyntiä varten on olemassa omat palstat.

Toivottavasti saat autoosi pian Chipin. Se että tuotetta pitää odottaa, eikä sitä saanut suoraan vaikuttaa säälittävältä, sillä tällöin kyseessä ei ole mitään muuta kuin kimppatilaus BSR:ltä josta on saatu alennus. Samaan pystyy kuka tahansa.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Syy

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

Syy siihen että en saanut lastua suoraan on se että en muistanut auton runkonumeroa ulkoa.(Tyhmä kun olen). Tein varauksen netin kautta. Et ole tainnut tutustua BSR asennukseen aiemmin kun kyselet joutavia.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
arska
"Turbo"
Viestit: 237
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 21:18

lastu

Viesti Kirjoittaja arska »

Lastu on välillä käynyt mielessä mutta ei ole tullut hommattua. Parempi hommata Aero jos haluaa lisää potkua.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3725
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: lastu

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

arska kirjoitti:Lastu on välillä käynyt mielessä mutta ei ole tullut hommattua. Parempi hommata Aero jos haluaa lisää potkua.
Miksi :roll:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1867
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Re: lastu

Viesti Kirjoittaja mikan »

arska kirjoitti:Lastu on välillä käynyt mielessä mutta ei ole tullut hommattua. Parempi hommata Aero jos haluaa lisää potkua.
Mites kun on jo? :D

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Mites kun on jo?
Ei-aero + lastu = lisää potkua
Aero + lastu = ENEMMÄN potkua!!! :P
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
KARELPA
"Aero"
Viestit: 326
Liittynyt: To Heinä 17, 2003 12:57
Paikkakunta: JKL MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KARELPA »

TjK kirjoitti:
Mites kun on jo?
Ei-aero + lastu = lisää potkua
Aero + lastu = ENEMMÄN potkua!!! :P
Aero + lastu --->

Kuva
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Petter
"Hirsch"
Viestit: 728
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 08:41
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Petter »

onks noi kiuaskiviä?
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
KARELPA
"Aero"
Viestit: 326
Liittynyt: To Heinä 17, 2003 12:57
Paikkakunta: JKL MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KARELPA »

Ei ku ykkössylinterin mäntä

Kuva
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

KARELPA kirjoitti: Aero + lastu --->

http://www.kotikone.fi/pasi.karell/Mant ... 97)_sm.jpg
Mikäs lastu autossa oli?
Vastaa Viestiin