Auto kuoli ruutuun

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Lawry kirjoitti: Palsta osoitti asiantuntemuksensa, joten kiitoksia teille vastanneille. Täältä se vaan tieto löytyy!
Ja mikä parasta joskus tiedämme paremmin kuin merkkikorjaamot Toisinaan meneen niin metsää... :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Lawry kirjoitti:Nyt on vika selvillä. Kampiakselin tunnistinanturi. Käytin eilen Laakkosella, mutta autoni todettiin terveeksi. Tänään sitten syttyi "check engine" ja sain diagnoosin, jonka jotkut jo oireiden perusteella osasivatkin kertoa. Nyt odottelen uutta osaa. Hoidon pitäisi mennä virhevastuun piiriin, eli kaikki hyvin.

Palsta osoitti asiantuntemuksensa, joten kiitoksia teille vastanneille. Täältä se vaan tieto löytyy!
Näkyikö tuo vika Techillä sen jälkeen kun CheckEngine-valo syttyi?
Minulla nimittäin Viggenissä samaa oireilua ja kävin tänään lukemassa vikakoodit Olarissa mutta valitettavasti niihin koodeihin asti ei koskaan päästy koska Techi valitti audiojärjestelmän puuttumista (jälkiasennus mankka kiinni).
Tosin minulla ei tuo CE-valo koskaan palanut joten luultavasti koodejakaan ei ole jäänyt muistiin.
Lawry
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 13:50
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Lawry »

Vaikka itse rajasitkin sähköviat pois joihin sähköinen anturikin kuuluu
Näin maallikkona sitä helposti yleistää liikaa.
Näkyikö tuo vika Techillä sen jälkeen kun CheckEngine-valo syttyi?
Minulla nimittäin Viggenissä samaa oireilua ja kävin tänään lukemassa vikakoodit Olarissa mutta valitettavasti niihin koodeihin asti ei koskaan päästy koska Techi valitti audiojärjestelmän puuttumista (jälkiasennus mankka kiinni).
Tosin minulla ei tuo CE-valo koskaan palanut joten luultavasti koodejakaan ei ole jäänyt muistiin.
Ei näkynyt koodeja ilman CE-valoa.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Lawry kirjoitti: Ei näkynyt koodeja ilman CE-valoa.
Näin vähän oletin..
No kai se anturi on paras vaan vaihtaa ihan varmuuden vuoksi :roll:
Vastaa Viestiin