Eksynyt lammas on palannut takaisin. 5 vuotta japanilaista suosikkiautoilua sai riittää, kun eteen tuli Auto. Mutta harmi vaan, että Auto on parempi ja fiksumpi kun ajajansa. Takasulka on meinaan nyt sen verran kulunut, että lasi jo naarmuuntuu. Etsimällä etsin ja löysin sitten Biltemasta sulan, jonka olisin laittanut toistaiseksi paikalleen, kunnes saan jostain hiukan laadukkaamman ja kestävämmän yksilön, mutta, pääsiäiskäsi ja autoista mitään tietämätön kun olen, niin enpä saa tuota sulkaa paikalleen. Paikallaan olevassa sulassa ja varaosasulassa ei ole muuta eroa, kun että sankaan kiinnittyvä holkki on alkuparäisessä katkaistu ja varaosassa yhtenäinen. Saanko voimalla vai menenkö suoraan fiksumpien luokke ja maksan vaan tarpeeksi?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
9-5 Wagon takasulka
vaikea sanoa näkemättä, mutta
Joskus noissa tarvikesulissa erilainen se kiinnikeholkki, mutta usein se on vaihdettavissa jos pyyhkimessä olevat "akselit" on saman vahvuiset ja toisaalta pyyhkimen rungon leveys pitäisi olla sama. Mutta se irrotus kannattaa tehdä varovasti ja lämpimässä tilassa. Pakkasella kuuluu vaan "naps" ja sen jälkeen useimmiten että "voi perkele".
Itse ostin sulan Saabin liikkeestä alkuperäisosana - vaihtovat samaan hintaan, joka ei päätä hirvittänyt. Eikä tarvinnut sormia liata 

#2367
Saabisti v. 1981-2007, 03/2011-09/2012
3x99, 90, OG+NG900, 9-3, 2x9-5 Wagon, Chrysler Sebring 09/07-03/08,
Dodge Avenger 03/08-03/11, 9-3 TTiD 03/11-09/12, Dodge Avenger 11/12->?
Saabisti v. 1981-2007, 03/2011-09/2012
3x99, 90, OG+NG900, 9-3, 2x9-5 Wagon, Chrysler Sebring 09/07-03/08,
Dodge Avenger 03/08-03/11, 9-3 TTiD 03/11-09/12, Dodge Avenger 11/12->?