hands free

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
saab 9-5 aero
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 15:06

hands free

Viesti Kirjoittaja saab 9-5 aero »

Minkälainen operaatio on hands free valmiuden muuttaminen toimivaksi hands freeksi?
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Minulla on Nokian HF-liitetty tuohon "valmiuteen."

Käsittääkseni:
Valmiina on antenni+piuha, mikki+piuha ja AS2:llä valmius.

Tarvitset puhelinkohtaisen telineen ja "keskusyksikön". Keskusyksikköön virta, piuha telineestä ja piuha AS2:lta (mykistyksen ja auton omien kajareiden takia).

Joku itse asentanut voi kertoa lisää. Itse en ole muuta tehnyt kun "tutkinut" ja vaihtanut telineen omalle luurille sopivaksi. Onneksi ei tarvinnut vaihtaa keskusyksikköä...
saab 9-5 aero
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 15:06

hands free

Viesti Kirjoittaja saab 9-5 aero »

Missä kohtaan autossa on liitosjohdon paikka?
saab 9-5 aero
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 15:06

hands free

Viesti Kirjoittaja saab 9-5 aero »

Kerropa vielä mistä se välijohto kannattaa hankkia?
Toimiiko hf pelkästään "johdolla" vai täytyykö ACC:hen vielä tehdä muutoksia?
Janne T
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne T »

onko kukaan rakennellu itse HF yhteensovitusta saabin ja puhelimen välillä ilman esimerkiksi nokian omaa HF sarjaa. Eli esim tällaisesta korvanappi handsfreestä vain yhdistäis kuulokkeen johdon kiinni kaiutin liitäntään ja mikin kiinni mikkiliitäntään (kun siellä kojetaulun sisällä nämä johdot ilmeisesti on valmiina?) Nyt ainoaksi ongelmaksi jääkin vain se, kun tuossa korvanappi HF:ssä ei ole minkäänsorttista "mykistysulostuloa". Enkä ole tuohon saabin rajoamaan valmiuteen perehtynyt, eli se ei ilmeisesti osaa mykistää radio silloin kun kaiutin piuhasta tulee signaali, vaan vaati erillisen mykistyksen? :?: :?:
Saab 9-5 2.3t Automaatti Wagon
Vastaa Viestiin