Aero vs. BMW850

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Lukittu
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Aero vs. BMW850

Viesti Kirjoittaja TjK »

Ei hätää.. Ei se ainakaan jätä, jos nyt ei juuri taaksekaan jää.. :wink:
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

tässäpä taas oivallinen topikki saada tappelut aikaan...joten antaa mennä vaan :wink:
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Topikin arvioitu jäljellä oleva elinikä 2h. :roll:
Foxbody turbo
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Laitetaanpa ennakkoon jo varoitus kun tällasilla jutuilla on yleensä taipumus lähteä pahasti lapasesta.
Heti jos lähtee mopo keulimaan niin laitetaan tämä lukkoon.


T. Ilonpilaaja-Pade ;)
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Voipi olla.. :wink:

Mutta hämmästyttävän vaisu laite kuitenki tollanen bemu, yllätyin kovasti.
Vaan eipä toisaalta noi speksitkään ole ihmeelliset.

TEKNISET TIEDOT (Autotalli.com:in mukaan):
Teho 300 hv
Vääntömomentti 450 Nm
Huippunopeus 250 km/h (rajoitettu)
Kiihtyvyys 0-100 km/h: 7,4 sekuntia
Kulutus: 8,6 – 10,3 - 19,8 litraa sadalla
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Varmaankin melko painava peli. Eikä tosiaan noi suoritusarvot mitään ihan hurjanhulluja ole :roll:
Hyvin se Saabi jaksaa vauhdissa mukana ;)
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

TjK kirjoitti:Voipi olla.. :wink:

Mutta hämmästyttävän vaisu laite kuitenki tollanen bemu, yllätyin kovasti.
Vaan eipä toisaalta noi speksitkään ole ihmeelliset.

TEKNISET TIEDOT (Autotalli.com:in mukaan):
Teho 300 hv
Vääntömomentti 450 Nm
Huippunopeus 250 km/h (rajoitettu)
Kiihtyvyys 0-100 km/h: 7,4 sekuntia
Kulutus: 8,6 – 10,3 - 19,8 litraa sadalla
Muistetaan nyt sitten ko. pirssin esittelyvuosikin kun mietitään näitä tehoja yms. vertailussa nyky-Aeroon.

Nykymalliston verrokki 650i.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

kimmop kirjoitti:
TjK kirjoitti:Voipi olla.. :wink:

Mutta hämmästyttävän vaisu laite kuitenki tollanen bemu, yllätyin kovasti.
Vaan eipä toisaalta noi speksitkään ole ihmeelliset.

TEKNISET TIEDOT (Autotalli.com:in mukaan):
Teho 300 hv
Vääntömomentti 450 Nm
Huippunopeus 250 km/h (rajoitettu)
Kiihtyvyys 0-100 km/h: 7,4 sekuntia
Kulutus: 8,6 – 10,3 - 19,8 litraa sadalla
Muistetaan nyt sitten ko. pirssin esittelyvuosikin kun mietitään näitä tehoja yms. vertailussa nyky-Aeroon.

Nykymalliston verrokki 650i.
joo tästä päästäänki siihen että Bemut on kovimpia, ei niille saapeilla pärjää. Paitsi ehkä diesel saapilla.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Muistetaan nyt sitten ko. pirssin esittelyvuosikin kun mietitään näitä tehoja yms. vertailussa nyky-Aeroon.
Joo, totta toikin tietenkin. Tosin väitän kyllä, että mun -95 aero oli rivakampi kulkemaan, ku tää 2004-mallin 9-5. Voi tosin olla, että siinä vanhassa se vaan "tuntui" kovemmalta se meno.. :)

Eikä tää todella ollu tarkoitus olla mikään provojuttu. Ihan vaan tiedoksi, jos sattuu joskus "sopivasti" moinen vierelle, siis radalla suljetuissa oloissa tietenkin. Eli ei tarvii säikähtää kyseisen bemun sporttista ulkomuotoa ja isoa numeroa takaluukussa. Sairaan hyvän näköinen sporttiauto kyllä se bemari ainaki mun mielestäni.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Hane_81 kirjoitti:
joo tästä päästäänki siihen että Bemut on kovimpia, ei niille saapeilla pärjää. Paitsi ehkä diesel saapilla.
Jee, tästähän tää taas varmaan alkaa :wink: Eikun perjantaikaljat nassuun ja foorumille kirjoittelemaan.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

Juusokas kirjoitti:
Hane_81 kirjoitti:
joo tästä päästäänki siihen että Bemut on kovimpia, ei niille saapeilla pärjää. Paitsi ehkä diesel saapilla.
Jee, tästähän tää taas varmaan alkaa :wink: Eikun perjantaikaljat nassuun ja foorumille kirjoittelemaan.
hihi :wink: tuohon se menee ennenpitkään kuiteski että täällä väitellään miten se kulkee ja miten ei kule jne jne ..mitä ennemmin lukkoon sen parempi. Kaikille jää hyvä mieli :)
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Joo eiköhän tää asia ole taas loppuunkäsitelty :)
Lukitaan ennen kuin niitä kaljoja ruvetaan korkkailemaan ;P
Lukittu