Näistä jarrupaloista nyt ainakin on ollut puhetta ennenkin, mutta kysyn nyt kuitenkin uudestaan.
Eli katsastus-setä kertoi, että käsäri ei ota toiselta puolelta kiinni oikeastaan yhtään. Kun sitä menee hoidattamaan, voisi samalla vaihtaa jarrupalat, koska ne oli melko kuluneet.
1) mikäs on oletettu hoitotoimenpide tuolle käsijarrulle? Onko se vaan "rasvaus ja säätö" vai pitääkö alkaa isompiin hommiin.
2) kannattaako ostaa ne Saabin omat jarrupalat, vai onko saatavilla vastaavia edukkaammin jostain...
JA auto oli siis 9-5 V6 -99
käsijarru + jarrupalat
Itsellä ainakin n. 235tkm ajettuna toiminut käsijarru hyvin ja en ole mitään muuta huolen pitoa kuin vaijerien rasvausta. Rost offia / CRC silloin tälläin vanteen välistä. Näin on ainakin vielä pikkupakkasillakin pysynyt kässäri "auki" .
Tarkoitus olisi jossain välissä paineilmalla painaa rasvaa/öljyä vaijereihin takana, jonka jälkeen kiepittää vulkanointi teippiä rikkinäisten vaijerien suojakumien päälle.
Tuskin tuossa ainakaan mitään häviä ja jos tuo ei yhtään auta niin täytyypi sitten vaihtaa vaijerit.
Tässä samassa vois kysyä mitä erillaisia takajarruja noissa on ollut ja mitä vaaditaan että saa -00 malliseen jäähdytetyt takalevyt
Tarkoitus olisi jossain välissä paineilmalla painaa rasvaa/öljyä vaijereihin takana, jonka jälkeen kiepittää vulkanointi teippiä rikkinäisten vaijerien suojakumien päälle.
Tuskin tuossa ainakaan mitään häviä ja jos tuo ei yhtään auta niin täytyypi sitten vaihtaa vaijerit.
Tässä samassa vois kysyä mitä erillaisia takajarruja noissa on ollut ja mitä vaaditaan että saa -00 malliseen jäähdytetyt takalevyt

Saab 9-3 TTID Vector 2008