Griffin ja takaiskarit
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ti Heinä 22, 2003 21:33
- Paikkakunta: Kuopio
Griffin ja takaiskarit
70 tkm huollossa todettiin, että vm. 2001 Griffinin takaiskarit alkavat olla vaihtokunnossa. Päätettiin, että odotellaan kuitenkin kevääseen kunnes pakkasajat ovat ohi ja vaihdetaan sitten.
Aeron iskareissa ei ole kuulemma ollut vuotoja ja mekaanikko ehdotti niitä. Mitäs mieltä olette?
Aeron iskareissa ei ole kuulemma ollut vuotoja ja mekaanikko ehdotti niitä. Mitäs mieltä olette?
Itsellä samaa vikaa, jarrurempan yhteydessä tehty iskaritesti antoi taakse 52% ja 55%.
Paljonkos muuten on pomppausraja katsastuksessa ?
Olen joka tapauksessa uusimassa iskareita taakse vaunun vetämisen vakavoittamiseksi, ja ajattelin laittaa joko Koni Sportit tai Bilsteinit. Onkos porukoilla jotain kokemuksia (hyviä/huonoja) kyseisistä merkeistä vaunun vedossa ?
Paljonkos muuten on pomppausraja katsastuksessa ?
Olen joka tapauksessa uusimassa iskareita taakse vaunun vetämisen vakavoittamiseksi, ja ajattelin laittaa joko Koni Sportit tai Bilsteinit. Onkos porukoilla jotain kokemuksia (hyviä/huonoja) kyseisistä merkeistä vaunun vedossa ?
SaabClub #3173
Marko "Jerma" Jerohin
p.050-5328977
mjerohin ÄT nic PISTE fi
----------------------------
Saab 9-5 3.0 V6t Griffin
Marko "Jerma" Jerohin
p.050-5328977
mjerohin ÄT nic PISTE fi
----------------------------
Saab 9-5 3.0 V6t Griffin
Re: Griffin ja takaiskarit
>>Uusi koko alusta samalla urheilualustaksi(aerossa vakiona)
>>hinta 02-> n.700e ja vanhemmissa pitäisi olla vielä halvempi.
SAABhuolto asentaa SPORT-alustan 1300 eurolla .... että näin.
/r
>>hinta 02-> n.700e ja vanhemmissa pitäisi olla vielä halvempi.
SAABhuolto asentaa SPORT-alustan 1300 eurolla .... että näin.
/r
Sama juttu, 950e asennettuna (sis. tietty nelipyöräsuuntaus) on asiallinen hinta.
Ja Ukista tietty!
Pojille terveisiä! Hyvä palvelua oli!
Pelkät iskarit kyllä saa tarvikkeina johonkin 4-5 sadan hujakoille mutta sitte pitäs vielä jouset uusia. Niin ja Saabilta tulee vielä kallistuksenvaimentimetkin mukana. Eli se 750-800 Saabin orkkisalustasta on ihan ok hinta. Minusta ihan hyvä juttu koska se kannustaa uusimaan samantien myös jouset.
Ja noista katsastuksen iskaritesteistä sanoisin että niille en jatkossa paljon arvoa anna. Korkeintaan sen verran että kertovat onko eri puolilla jotakin eroja.
Ja Ukista tietty!
Pojille terveisiä! Hyvä palvelua oli!

Pelkät iskarit kyllä saa tarvikkeina johonkin 4-5 sadan hujakoille mutta sitte pitäs vielä jouset uusia. Niin ja Saabilta tulee vielä kallistuksenvaimentimetkin mukana. Eli se 750-800 Saabin orkkisalustasta on ihan ok hinta. Minusta ihan hyvä juttu koska se kannustaa uusimaan samantien myös jouset.
Ja noista katsastuksen iskaritesteistä sanoisin että niille en jatkossa paljon arvoa anna. Korkeintaan sen verran että kertovat onko eri puolilla jotakin eroja.
Enpä laittaisi vakiokamaa alle, jos kerta uusia pitää.
Suosittelen: H&R jouset ja Konin tai Bilsteinin iskarit. Kallistuksen vakaajat voi ottaa Aerosta. Puslat samalla uretaanisiksi, niin sitten alkaa jo alusta olla kunnossa.
Suosittelen: H&R jouset ja Konin tai Bilsteinin iskarit. Kallistuksen vakaajat voi ottaa Aerosta. Puslat samalla uretaanisiksi, niin sitten alkaa jo alusta olla kunnossa.
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
>>Suosittelen: H&R jouset ja Konin tai Bilsteinin iskarit. Kallistuksen vakaajat
>>voi ottaa Aerosta. uslat samalla uretaanisiksi, niin sitten alkaa jo alusta
>>olla kunnossa.
miten tietää että auto ei nouse liikaa jos ei vaihda jousia,
vaan uusii pelkästään iskarit, esim Bilstein ? mielestäni asento on
ihan jees nyt alkup alustalla, mutta aivan liian pehmeä
ok / r
>>voi ottaa Aerosta. uslat samalla uretaanisiksi, niin sitten alkaa jo alusta
>>olla kunnossa.
miten tietää että auto ei nouse liikaa jos ei vaihda jousia,
vaan uusii pelkästään iskarit, esim Bilstein ? mielestäni asento on
ihan jees nyt alkup alustalla, mutta aivan liian pehmeä
ok / r
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ti Heinä 22, 2003 21:33
- Paikkakunta: Kuopio