Tonnari meni kiertoon ja tuli tänään haettua Raumalta vihreä 9-5 griffin, ihan mukava peli. Ei vielä keksi oikein muuta sanottavaa, kun vetelee suuta messingille.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Saabisti-76 kirjoitti:Tonnari meni kiertoon ja tuli tänään haettua Raumalta vihreä 9-5 griffin, ihan mukava peli. Ei vielä keksi oikein muuta sanottavaa, kun vetelee suuta messingille.
Kyseisen pelin tuntien tiedän, että sait hyvän pelin
mulla taas on katkolla kerhon jäsenyys.....Ford Ranger
2.5TD SUPER CAB 4x4 ahistaa...
Kertokaa ainakin pari hyvää syytä miksi en ostaisi kyseistä laitetta?
Menisi -00 9-5 aero vaihdossa
JKen kirjoitti:Ford Ranger 2.5TD SUPER CAB 4x4 vs. 9-5 aero
Mielenkiintoinen vertailukaksikko.
No luulisi olevan aika samanhintaisia autoja nuo.
Neliveto on tietenkin plussaa, JOS SILLE OIKEASTI ON TARVETTA
Mitään muuta järkevää syytä en tuollaiselle fordille löydä kuin paha tie kotiin tai lumenajo.
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Pysynkin kerhossa edelleen.Täytyy alkaa etsiä muualta nelikkoa ku tuo kerhoauto on menettänyt arvonsa,eikä siitä saa enää mitää vaihdossa.
sen mitä väliin olisi pitänyt panna,sillä saa jo aika hyvän työkalun.
9-5T kirjoitti:Onnittelut, hyvään kerhoon liityit vaikka 9-5:silla ajamattomat ei autojamme ymmärrä.
Kyllä muutes ymmärrystä rupee löytymään, kun antaa vähän arvostelijoille kyytiä. Ei ole muutes työpaikalla kuulunut juurikaan herjaa Saabeista sen jälkeen, kun on käyty meikäläisen kyydillä syömässä useempia kertoja. (Päivällä lounastetaan muutaman kilsan päässä työmaalta.)
Eräskin työkaveri hämmästelee tota 9-5:mme ja on monesti jo sanonut, että tein hyvät kaupat. Oon tarjonnut tuolle kaverille jo mahdollisuutta koeajoon, mutta kai nykyinen Bemaristi pelkää menettävänsä sielunsa Saabille. Ei ole vielä rohjennut koeajaa. Hehheh.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Itse olen mennyt eteenpäin koko ajan kuin mummo lumessa. Kaikki alkoi vuonna -97, kun ekan iivari og satkun(vm-85) ostin. Oli kyllä luksus peli, ainakin silloin niin tuntui. Myöhemmin on ollut og 900S ja pari tonnaria, joista ensimmäinen oli karvalakki manuaali CS vm-96. Se ei heti oikein iskenyt satkun jälkeen, ehkä hyppäys oli aluksi liian iso rouheesta satkusta sivistyneeseen tonnariin. Mut kun makuun pääsi, ni alkoi meno maistumaan, eikä tarvinnut katua. Sen jälkeen tuli tuo entinen automaatti isolohko tonttu, joka nyt viettelee aikaansa hyvissä hoteissa Raumalla. Ja nyt vajaan viikon olen ollut tuon Griffinin onnellinen omistaja ja täytyy sanoa, et on se vaan ylivoimaisesti paras, jos alkaa vertaamaan entisiin. Vuoden päästä voin tietysti olla erimieltä, jos alkaa kaikki hienot härpäkkeet prenkkaamaan, he! Mut ylipäätänsä Saab on mulle aina Saab, jos vaan tehtaalla siihen on saabin logo lätkäisty.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)