Tervehdys.
Pikainen kysymys vuosimallin 2002 Saab 9-5 3-litrasesta V6 Dieselistä. Autotalli.com kertoo arkistossaan spekseiksi/suoritusarvoiksi manuaalilaatikolla olevalle seuraavaa:
Saab 9-5 3.0 TiD V6 Arc Wagon
Vaihteet: M5
Polttoaine: Diesel
Iskutilavuus: 2958
Vetotapa: Etuveto
Jarrut tehost. levyjarrut (edessä/takana)
Paino: 1615 / 2210 kg
Perävaunun max. massa: 1800 kg
Teho: 129 kW
Max vääntö: -
Huippunopeus: 210 km/h
Kiihtyvyys: 9.8 sek/0-100
Kulutus: maant.6,0, yhd.7,6, kaup.10,3
Paljonko kyseisen auton max. vääntömomentti on, ja millä kierrosalueella ? Pitävätkö nuo kulutuslukemat kuinka paikkansa "todellisen elämän" kanssa ?
Kiitokset paljon vastauksista näin jo etukäteen.
Kysymys: 9-5 3.0 V6 Tid, vm.2002 (manuaali)
Kysymys: 9-5 3.0 V6 Tid, vm.2002 (manuaali)
SaabClub #3173
Marko "Jerma" Jerohin
p.050-5328977
mjerohin ÄT nic PISTE fi
----------------------------
Saab 9-5 3.0 V6t Griffin
Marko "Jerma" Jerohin
p.050-5328977
mjerohin ÄT nic PISTE fi
----------------------------
Saab 9-5 3.0 V6t Griffin
Re: Kysymys: 9-5 3.0 V6 Tid, vm.2002 (manuaali)
Saabin mukaan 350Nm ja vääntökäyrän perusteella noin 1800-2500rpm.jerma75 kirjoitti:Tervehdys.
Paljonko kyseisen auton max. vääntömomentti on, ja millä kierrosalueella ?
Eski
Re: Kysymys: 9-5 3.0 V6 Tid, vm.2002 (manuaali)
Tuo omamassa on aika alhanen minkä ilmottavat tuolla autotallissa. Dieselifarkku on luokkaa 1730 - 1760 kg.
jerma75 kirjoitti:Tervehdys.
Pikainen kysymys vuosimallin 2002 Saab 9-5 3-litrasesta V6 Dieselistä. Autotalli.com kertoo arkistossaan spekseiksi/suoritusarvoiksi manuaalilaatikolla olevalle seuraavaa:
Saab 9-5 3.0 TiD V6 Arc Wagon
Vaihteet: M5
Polttoaine: Diesel
Iskutilavuus: 2958
Vetotapa: Etuveto
Jarrut tehost. levyjarrut (edessä/takana)
Paino: 1615 / 2210 kg
Perävaunun max. massa: 1800 kg
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Makeita arvoja!
Ja ohjelmoimalla tai lastulla saa yli 400Nm...
Saksassa oli Bonnissa Saabin liikkeessä yksi tuommonen CDTI manuaali. Taitais lähteä alle 13000egellä (tekivät tarjouksen 13000e, pyynti kuitenkin yli 14t) ja oli ajettu 83250km. Se oli 12/2001 eli 02-mallinen Vector.
Käykää joku ostamassa pois.
Ryanairilla Tampereelta Hahniin sieltä vuokra-auto esim. AVISilta Bonniin ja sitte vaan ajamalla Saabilla Suomeen. Auttavat varmasti export-kilpien kanssa. Helppo nakki.
http://www.autoscout24.de/home/index/ga ... &pagemod=5
Ja ohjelmoimalla tai lastulla saa yli 400Nm...
Saksassa oli Bonnissa Saabin liikkeessä yksi tuommonen CDTI manuaali. Taitais lähteä alle 13000egellä (tekivät tarjouksen 13000e, pyynti kuitenkin yli 14t) ja oli ajettu 83250km. Se oli 12/2001 eli 02-mallinen Vector.
Käykää joku ostamassa pois.
Ryanairilla Tampereelta Hahniin sieltä vuokra-auto esim. AVISilta Bonniin ja sitte vaan ajamalla Saabilla Suomeen. Auttavat varmasti export-kilpien kanssa. Helppo nakki.
http://www.autoscout24.de/home/index/ga ... &pagemod=5