Aeron poksi on asennettu.
Pitäskös panna se kiina cooleri ??.
Entäs isompi etuputki ja se 3. tuuman katti.
Vai mitä nyt pitäs tehä,no ehkä se tasapainoakseli ketju pois ?.
Siis auto on vm -98 2,3 aut.
Turboa en viitis heti vaihtaa kun se on aika uusi.
Vituttaa kun se velipojan og satku on nopeenpi.
Mitäs nyt ??
Mitäs nyt ??
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Re: Mitäs nyt ??
YKÄ kirjoitti:Aeron poksi on asennettu.
Pitäskös panna se kiina cooleri ??.
Entäs isompi etuputki ja se 3. tuuman katti.
Vai mitä nyt pitäs tehä,no ehkä se tasapainoakseli ketju pois ?.
Siis auto on vm -98 2,3 aut.
Turboa en viitis heti vaihtaa kun se on aika uusi.
Vituttaa kun se velipojan og satku on nopeenpi.
Pitääkö tasapainoakselin ketjun alaratas ääntä vai ajattelitko muuten vain ottaa pois?
Eipä kai tuosta kyllä mitään haittaakaan olisi, konstruktiohan on pitkälti samanlainen kuin 9000:ssa. Kaipa niitä ketjuja alkaa 9-5:stäkin putoilla, jahka vähän vielä foorumilaisten 9-5-kanta kasvaa ja rattaat kuluvat

Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Mikä softa,, mistä.......
Aeron softa on,mutta mikäs nyt tilalle,mitä maksaa??.
Onkos näistä "uusista" ohjemista mitään hyötyy ??
Tässähän on nyt kai se yli 230hp.
Onkos ne uuvet ohjelmat nyt hintansa väärtejä?.
Veljen og:ssa on ilman mitään sohgtaa se n 230hp
Tosin sillä on ne jouset siinä hukkaportin kellolla ja 2,0 T kone.
Aeron softa on,mutta mikäs nyt tilalle,mitä maksaa??.
Onkos näistä "uusista" ohjemista mitään hyötyy ??
Tässähän on nyt kai se yli 230hp.
Onkos ne uuvet ohjelmat nyt hintansa väärtejä?.
Veljen og:ssa on ilman mitään sohgtaa se n 230hp
Tosin sillä on ne jouset siinä hukkaportin kellolla ja 2,0 T kone.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159