auto on 9-5 aero a -03, jonka ostin elokuussa. ajoin ainoastaan reilu kymmenen kilometriä kun auto hyytyi, ei muuta kun länsiautoon huoltoon, ja kaasuläppäkotelo vaihtoon. 1100 euroa. kaverilta ostin auton, niin puoliksi pistettiin.
tänään startattaessa auto hyytyi, ja muutaman käynnistysyrityksen jälkeen auto pysyi käynnissä kunhan kaasutti tarpeeksi. käyttäytyy samalla tavalla kuin viimeksikin. ja moottorivalohan palaa.
ekalla kerralla auto oli 92.000 ajettu, nyt 108.000.
ei kai se saatana voi puolen vuoden ja 15.000 kilometrin jälkeen taas hajota? ja onko siinä mitään takuuta? jos ne ei suostu länsiautossa autoa ilmaiseksi korjata, joutuu kai puhua kuluttajaasiamiehen kanssa. tällä hetkellä olen loviisassa, ja joudun vielä ajaa helsinkiin tänään, toivottavasti auto kestää sinne saakka, n. 90 km. ja huoltoon huomenna aamulla.
perkele, pitäiskö ostaa joku corolla?
kaasuläppäkoteloko taas..?!
kaasuläppäkoteloko taas..?!
Saab 9-5 Aero '03
Opel Astra Caravan '99
Opel Rekord Delivery '69
Opel Astra Caravan '99
Opel Rekord Delivery '69
Resetoi kotelo, niin näet sammuuko vikavalo. Itse ajoin kerran n. 600km hajonneella kotelolla (Limb home tilassa). Ihan ok reissu meni, kulutus oli hieman suurempi ja kulku puoli tavallista huonompi. Takuu Saabin virallisilla osilla pitäisi olla 2 vuotta, eli jos kuitti tallessa, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa vaihtaa. Vaihtotyönkin voi tehdä itse, ei ole vaikeata.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96