Saabi hankittu
Saabi hankittu
Kaveri asuu tällä forumilla ja vihjaili, että vois ilmoittaa tehdystä virheestä.
9-5 -01 2,3t musta sedan tuli hankittua, joten todennäköisesti jatkossa tulee kyseltyä asioita täällä Kuvia laitan parin viikon päästä perästä kunhan auton olen hakenut. No ei, onhan se ihan hieno.
PS. Eka saabi.
9-5 -01 2,3t musta sedan tuli hankittua, joten todennäköisesti jatkossa tulee kyseltyä asioita täällä Kuvia laitan parin viikon päästä perästä kunhan auton olen hakenut. No ei, onhan se ihan hieno.
PS. Eka saabi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Jaa, mulla olisi farkku 9-5 hakusessa. Pitää vaan ensin päästä tuosta Omegasta eroon. Tiedä sitten että aero vai vakio, mutta ainahan voi fiilistelläKarzan kirjoitti:Jos joku on hankkimassa 2000 vm aero-farkkua, niin multa löytyis siisti peli
Tulee nääs mukavasti 100 km päivässä lisää työmatka-ajoa, joten saattaapi olla paluu mersuun ja dieseliin edessä.. v**tu, kun olis malttanut tuon autokuuumeen kanssa taasen..
PS: älä puhu mitään autokuumeesta. Muutama viikko sitten oli ensimmäinen kerta mulla kun heräsin keskellä yötä ihan vaan autokuumeeseen... -> Hoitoon! (tai sitten se 9-5 alle nopeasti)
Viimeksi muokannut Tannisto, Su Heinä 04, 2010 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Tuo kuume on jo pahinta laatua jos yöl heräilee Hanki äkkiä parannustaTannisto kirjoitti:Jaa, mulla olisi farkku 9-5 hakusessa. Pitää vaan ensin päästä tuosta Omegasta eroon. Tiedä sitten että aero vai vakio, mutta ainahan voi fiilistelläKarzan kirjoitti:Jos joku on hankkimassa 2000 vm aero-farkkua, niin multa löytyis siisti peli
Tulee nääs mukavasti 100 km päivässä lisää työmatka-ajoa, joten saattaapi olla paluu mersuun ja dieseliin edessä.. v**tu, kun olis malttanut tuon autokuuumeen kanssa taasen..
Laitappa hieman tietoa tulemaan, ja mahdollisesti kuvaakin:
juha.tanninen (at) saunalahti.fi
PS: älä puhu mitään autokuumeesta. Muutama viikko sitten oli ensimmäinen kerta mulla kun heräsin keskellä yötä ihan vaan autokuumeeseen... -> Hoitoon! (tai sitten se 9-5 alle nopeasti)
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Kunhan lämpimiksen tossa rupattelin. Sitä vaan notta olisko järkevämpää nyt vaihtaa jo dieseliin, vai vasta vuoden päästä..Tannisto kirjoitti:Jaa, mulla olisi farkku 9-5 hakusessa.Karzan kirjoitti:Jos joku on hankkimassa 2000 vm aero-farkkua, niin multa löytyis siisti peli
Hieno autohan se on ajaa kuin mikä, mutta hieman tulevat kilsat pistävät miettimään. 40tkm vuodessa lisää nyt 153tkm ajettuun autoon, ei ehkä ole niin hyvä juttu tulevaisuuden myyntiä ajatellen..
Kyseessä on siis MB-Mobilen maahantuoma luxemburgilaisyksilö. Vm 2000, automaatilla. Kilsoja mittarissa 153 ja huoltokirja. Itse en ole ehtinyt tuolla ajamaan vasta kuin viitisen tonnia..
Alkaahan se lompakossa tuntumaan. Tekeehän saappi dieseleitäkin ...Karzan kirjoitti: Kunhan lämpimiksen tossa rupattelin. Sitä vaan notta olisko järkevämpää nyt vaihtaa jo dieseliin, vai vasta vuoden päästä..
Hieno autohan se on ajaa kuin mikä, mutta hieman tulevat kilsat pistävät miettimään. 40tkm vuodessa lisää nyt 153tkm ajettuun autoon, ei ehkä ole niin hyvä juttu tulevaisuuden myyntiä ajatellen..
Kyseessä on siis MB-Mobilen maahantuoma luxemburgilaisyksilö. Vm 2000, automaatilla. Kilsoja mittarissa 153 ja huoltokirja. Itse en ole ehtinyt tuolla ajamaan vasta kuin viitisen tonnia..
Ei vaan aika pienellä kulutuksella nuo Mercedeksen dieselit menee. Oletettavasti pysyy myös hyvin kasassa.
Ja eikun ostoksille!
Hankkiessa tuli vähän epäröintiä siitä, että tuon 9-5:n moottorissa on ollut ainakin forumin mukaan sitä sun tätä. Tässä yksilössä tosin 20tkm sitten tehty huohotinpäivitys kansirempan yhteydessä (ilmeisesti kansi mennyt huohotusongelman takia ja laitettu kumpikin).
Öljynvaihdot meinaan pitää 10-15tkm välein, mutta onko jotakin muuta sellaista, johon voisi erityisesti kiinnittää huomiota suurien kulujen välttämiseksi?
Kiitos
Öljynvaihdot meinaan pitää 10-15tkm välein, mutta onko jotakin muuta sellaista, johon voisi erityisesti kiinnittää huomiota suurien kulujen välttämiseksi?
Kiitos
Nimenomaan ostoksille Saab-dieseliä hankkimaan. Miksi sen muka pitäisi Mersu olla?Tannisto kirjoitti: Alkaahan se lompakossa tuntumaan. Tekeehän saappi dieseleitäkin ...
Ei vaan aika pienellä kulutuksella nuo Mercedeksen dieselit menee. Oletettavasti pysyy myös hyvin kasassa.
Ja eikun ostoksille!
Jos saabismi on sairautta ja turbosaabismi mielisairautta, niin olkoot sitten.
Entiset: 9-5 2.2TiD Linear Wagon A -04, 9000 CD 2.0t -97, 9000 CD 2.0T -88, 90 -86
Nykyinen: 9-3 SC 1.8t -06
Entiset: 9-5 2.2TiD Linear Wagon A -04, 9000 CD 2.0t -97, 9000 CD 2.0T -88, 90 -86
Nykyinen: 9-3 SC 1.8t -06
Kaverilla olisi Belgiasta hetki sitten tuotu siisti 9-5 2.2TDI myynnissä. Lähtisi edullisesti.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1173218
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1173218
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Lainaanpa tätä topikkia, kun sattuu menemään vähän kuin "on-topic". Liityin nimittäin itsekin eilissä päivänä saabistien joukkoon. Makselen nyt pankille vm. 2001 9-5 2,3t Vectoria. Kiva peli ja mukavasti varusteita, mm. nuo Vectorin nahkajakkarat. (Jotka tosin on pirun kylmät aamusella... Onneksi lämppärissä riittää tehoja.)
Polttoainekuluissa varmasti tulen häviämään edelliselle ajoneuvolle noin 6-0, koska se hörppi dieseliä keskikulutuksella 5,4 litraa satkulle. Mutta ajotunnelmat on astetta loihakkaammat ja tilaa on paremmin. Tehoista nyt puhumattakaan, vaikka ei tuo matalapaineinen mikään raketti olekaan...
Polttoainekuluissa varmasti tulen häviämään edelliselle ajoneuvolle noin 6-0, koska se hörppi dieseliä keskikulutuksella 5,4 litraa satkulle. Mutta ajotunnelmat on astetta loihakkaammat ja tilaa on paremmin. Tehoista nyt puhumattakaan, vaikka ei tuo matalapaineinen mikään raketti olekaan...