Peruutustutka

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
laakkonen13
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 21:01
Paikkakunta: Helsinki

Peruutustutka

Viesti Kirjoittaja laakkonen13 »

Nyt vielä kaiken lisäksi alkoi peruutustutka nikottelemaan, valittaa vikaa. Osaako kukaan neuvoa kuinka puskurin listassa olevat peruutustutkan anturit saa irroitettua. Täytyykö irroittaa puskuri, saako listan irti tai jotenkin muuten?
Miksu,
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
laakkonen13
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 21:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laakkonen13 »

Sivulistat lähti helposti, päätylistan alaosassa olevat kiinnitykset avautuvat , mutta itse lista ei tunnu ulospäin vetämällä kovin helposti lähetevän :( . Siis auto on farkku, jossa puskurin yläpuolinen suoja on yhtenäinen listan kanssa.
Miksu,
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1674
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mike »

laakkonen13 kirjoitti:Sivulistat lähti helposti, päätylistan alaosassa olevat kiinnitykset avautuvat , mutta itse lista ei tunnu ulospäin vetämällä kovin helposti lähetevän :( . Siis auto on farkku, jossa puskurin yläpuolinen suoja on yhtenäinen listan kanssa.
Avasitko kiinnitysruuvit suojalistan takaa alapuolelta? Siellä pitäs kait olla 4 ruuvia.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
laakkonen13
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 21:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laakkonen13 »

Vaatiikohan sitten farkussa puskurin irroittamisen, vai saakohan lista kokonaisuuden jotenkin irti? :?
Miksu,
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1674
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mike »

Ei pitäs tarvita puskurin irrotusta. Kurkkaa sieltä puskurin alta löytyykö yläreunasta kiinnitysruuvit. Sitten kun on ruuvit auki niin suojalistan pitäisi lähteä irti. Jotakin muovikynsiä tietysti voi olla joten tarkkana kannattaa olla. Ainakin suojalistan päissä on varmaan jotain?
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
laakkonen13
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 21:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laakkonen13 »

Kiitos vinkistä, kurkin huomenna puskurin alle.
Miksu,
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
laakkonen13
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 21:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laakkonen13 »

Aika on varattu Länsi-Autoon, mutta ajattelin tarkastaa, että piuhat ovat kiinni ja samalla mitata, että onko vika antureissa vai aikaisemmmin.
Miksu,
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
Vastaa Viestiin