9-5 Vaeltaa

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
MikkoA
"Viggen"
Viestit: 671
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 14:58
Paikkakunta: Espoo

9-5 Vaeltaa

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

Huomasin isäni autoa 9-5 2.0t vm -00 ajaessani että se "Vaeltaa" moottoritienopeuksissa. Aloin ihmettelemään tätä ja kävin tsekkaamassa renkaiden ilmanpaineet, ja niissä oli pientä vajausta, mutta vaiva jatkui edelleen. Vähän lievempänä vain.
Onko jollain ollut samanlaista ongelmaa? Joutuu ratilla vähän korjaamaan puolelta toiselle.
Olen antanut itseni ymmärtää että 9-5 on vähän sivutuuliherkkä? Ainakin mitä autolla olen ajanut niin se tuntuu siltä.
Auto on neljä kuukautta vanha ja ajattelin, että jos siinä on jotain ohjauksessa niin Länsi Auton kanssa katsellaan asioita tarkemmin.

Tiedustelen kun ei ole kokemuksia kuin 90-99-900 Saabeista, joita itselläni on ja ne kyllä kulkevat moottoritienopeuksissa AIVAN viivasuoraan, ja ratilla ei tarvitse korjata. :D :D :D
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Riippuu hiukka rengastuksestakin. Meikän 9-5 menee toisilla gummeilla kuin vanha "Toyota Avensis" :x,
ja toisilla taas kuin kiskoilla. :D
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
MikkoA
"Viggen"
Viestit: 671
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 14:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

9-5T kirjoitti:Varmaankin toi -00 pitää paikkansa.
Aivan...Siis kirjoitinpa sitten vähän hassusti. Piti siis kirjoittaa että auto on ollut isälläni neljä kuukautta... :oops: :oops: :oops:

Eli tarkoititko että aurauskulmat ovat pielessä? Se täytyy ainakin tarkistaa.
Opel-nivelet? Mitä ne ovat, siis oikeilta nimiltään? Varmaan hölmöjä kysymyksiä, mutta olen aikasta pihalla kyseisen 9-5:n sielunelämästä. :(

Tuli juuri mieleen että ensi viikonloppuna on kesärenkaiden vaihto edessä, jos renkailla on vaikutusta vaelteluun, niin sillähän se selviää...

Kiitoksia opastuksesta!
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Vastaa Viestiin